הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קווין הארט קורא ״להפסיק להתעלם מהבעיה״ ומבקש מהמדיה ״לשנות את הנרטיב!״
הקומיקאי מנצל את הבמה שלו ויוצא במסר חזק עקב המוות של ג’ורג’ פלויד והמהומות שעוקבות אותו. מבקש מהמדיה לספר את מה שבאמת קורה ומכולם להבין ״אי אפשר להשיג שקט בלי צדק!״

השחקן והקומיקאי יודע לנצל את הבמה שלו עברו מעשים טובים, רק שלצערנו ולצערו הפעם זה למען מטרה חשובה ביותר אך  גם כואבת ביותר.

קווין פעיל ברשתות החברתיות מאז ברצח של פלויד בשבוע שעבר, כאשר התחיל בוידאו כועס וכאוב על המצב עוד לפני מספר ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדבר מדם ליבו וקורא לשינוי אמיתי, מספיק עם הדיבורי סרק. קווין הארט

 

״הייחוס הלבן הוא אמיתי, אם אתם לא מבינים את זה, לא רואים את זה, אתם פ**ינג עיוורים ואתם בוחרים להתעלם מהמציאות העכשווית״, אמר באותו סרטון לפני שלושה ימים. ״העבודה שלכם היא להציל חיים לא לקחת אותם״, פנה בכעס לאותם שוטרים ותסכול נורא ומוצדק כל כך על העובדה שהם לא נעצרו עוד באותו הרגע של המקרה.

אתמול (יום ראשון) קווין העלה סרטון נוסף שלו בו דיבר קצת יותר על המדיה. להזכירכם, ההפגנות הפכו אלימות יותר ויותר בימים האחרונים אך נראה כי המדיה מתעסקת בטפל במקום בעיקר, שזה הסיבה לכך(!).

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

That man needs to be thrown in jail NOOOOOOW!!!! Point blank

A post shared by Kevin Hart (@kevinhart4real) on

 

״גם אתם צריכים לדחוף שיהיה שינוי! אתם יודעים למה אנשים מפגינים, למה אנשים כועסים, אז כתקשורת אתם צריכים להיות בצד של האנשים הכועסים, אתם צריכים להיות בצד של הפתרון ולא הבעיה״, אמר מדם ליבו באותו סרטון.

קווין ממשיך ומפציר בתקשורת לשנות את הכיוון של מה שהם מסקרים. ״תשלטו בנרטיב! תהיו חלק מהפתרון״, דרש בנחרצות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Be apart of the solution....not the problem. Push the correct narrative. There is a reason that all of this is happening....Don’t ignore or slide away from the reason!!!!!! Enough is Enough

A post shared by Kevin Hart (@kevinhart4real) on

 

מעבר לכך, קווין הלך גם לטוויטר כדי להפיץ את המסר שלו וכתב: ״אתם לא יכולים לבקש שקט אם אתם לא מוכנים לתת צדק... אנשים רוצים צדק. זה כל כך פשוט... זרקו את כל השוטרים האלה לכלא עכשיו!!!. זה נקרא לנקוט בפעולה״, צייץ ובדרישה שיכניסו את כל השוטרים המעורבים במקרה של פלויד לכלא בלי להתמהמה עם זה יותר.

 

 

השחקן המשיך בשורה של ציוצים הקוראים לכולם לעשות את השינוי כאן ועכשיו. ״היו חלק מהשיח של השינוי… אנחנו רוצים וצריכים שינוי. המערכת פגומה וצריכה תיקון״, אמר בציוץ אחר והוסיף: ״המשטרה צריכה להיות משטרה (ללא יוצא מן הכלל)… אנחנו צריכים חוקים שיעניקו לנו את הביטחון שאנחנו ראויים לו כבני אדם. תפסיקו להתעלם מהבעיה!״.

 

 

קווין גם התייחס להפגנות האלימות והפציר בגולשים להסתכל על המצב כמו שצריך ולא איך שנוח, ״אני רואה את הסיפור הזה משתנה ואני רוצה לוודא שכולם מודעים למה זה קורה״, אמר בציוץ נוסף. ״זה לא קשור למהומות האלימות או לגניבות… אל תתנו לזה להפוך לנרטיב,, מדובר על אי צדק חברתי.. זה נוגע לטיפול הלא הוגן שאנשים בצבע קיבלו במשך שניםםם!!! זאת הסיבה למה שקורה״, כתב מדם ליבו. 

 

 

נקודת אור קטנה קרתה היום, קווין שיתף הודעה של מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, וקרא לכל המושלים וראשי הערים להכיר בבעיה ולהצטרף. בהודעה אמר המושל: ״הקהילה השחורה לא אשמה במה שקורה עכשיו במדינה שלנו - אנחנו אשמים, אנחנו. המוסדות הם האחראים, אנחנו האחראים לרגע הזה. בואו נגיד את זה כבר״.

 



 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE