הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳שתיקה רועמת׳: תעשיית המוזיקה נרתמת למען ״Black Lives Matter
עקב מותו של ג’ורג’ פלויד ולמען ״החיים של השחורים חשובים״ גם תעשיית המוזיקה מנסה לתרום את חלקה למאבק. התעשייה כולה תחדל מפעילות למען התקרבות לקהילה ולמען הצדק עבור הקהילה השחורה

תעשיית המוזיקה לא נשארת מאחור ומצטרפת למאבק למען זכויות הקהילה השחורה. ביום שלישי, 2 ביוני, חברות ההקלטות, אמנים, להקות מוזיקליות וכל מי שיכול להצטרף, יקחו יום אחד כדי ׳להתנתק מהעבודה לרגע ולהתחבר מחדש לקהילה שלנו׳.

בפעולה סולידרית בשיתוף התנועה ״Black Lives Matter״ תעשיית המוזיקה תפעל עבור כל אותם עובדים, תומכים, מעריצים ואמנים שהם חלק בלתי נפרד מהעשייה. החברות הגדולות החליטו לקחת את היום הזה כדי להראות שהם שם עבורם, תומכים במאבק ומצטרפים לכל אותם מפגינים ברחובות בדרך נוספת קצת אחרת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Universal Music Group. מקור: Shutterstock

 

Universal Music Group, Warner Music Group, Sony Music, Capitol Records, Capitol Music Group, Atlantic Records ועוד חברות רבות עומדות להשתתף ואף לתרום לארגונים הנלחמים נגד החוסר צדק על בסיס גזענות.

׳אטלנטיק רקורדס׳, חלק מ׳וורנר מיוזיק גרופ׳, הם אלו שלמעשה יזמו את המהלך עוד בשבוע שעבר, וזה מה שנאמר בהצהרתם: ״עסקי המוסיקה ב- WMG לא יימשכו כרגיל. אמנם זהו יום אחד בלבד, אך אנו מחויבים להמשיך במאבק הזה לשינוי אמיתי. אנו נשתמש ביום זה בכדי להרהר באופן קולקטיבי על מה שאנו כחברה יכולים לעשות כדי לנקוט בפעולה לקראת שינוי ואנו ננקוט בצעדים בשבועות ובחודשים הקרובים״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#theshowmustbepaused

A post shared by @ theshowmustbepaused on

 

ביום זה התעשייה כולה תפסיק את פעילותה לחלוטין במחאה לאלימות של המשטרה נגד הקהילה השחורה. ״יום שלישי, 2 ביוני, נועד לשבש בכוונה את שבוע העבודה״, הוסיפו אטלנטיק בהצהרתם. 

״תעשיית המוזיקה היא ענף של מיליארדי דולרים. תעשייה שהרוויחה בעיקר מאומנות שחורה״, ציינו אטלנטיק. ״המשימה שלנו היא להחזיק את הענף ככלל, כולל תאגידים גדולים + השותפים שלהם הנהנים מהמאמצים, המאבקים וההצלחות שבאחריותם של אנשים שחורים״.

אטלנטיק מבהירים כי זה ממש לא הולך להיות משהו חד פעמי: ״זו לא רק יוזמה של 24 שעות. אנחנו אכן נלך במאבק הזה לטווח הארוך. תוכנית פעולה תוכרז בהמשך״.

במסגרת היוזמה, אנשי השיווק של אטלנטיק השיקו האשטאג חדש ופתחו עמוד חדש באינסטגרם בשם TheShowMustBePaused#. 

 

 

 

מה אתם יכולים לעשות כדי לקחת חלק ביום הזה?

- אל תפרסמו בסושיאל מדיה תוכן אישי או שיווקי. שתיקה מוחלטת בתחום הזה, אבל תמשיכו לפרסם אינפורמציה וחומר בנושא המאבק BlackLivesMatter#

- אל תורידו/ תשמעו שירים בסטרימינג או ביוטיוב. יום ללא פעילות גם באגף הזה.

- העלו תמונה של מסך שחור חלק והשאירו בכיתוב התמונה את ההאשטאג TheShowMustBePaused# (ההצגה חייבת להיפסק).

- קחו את הזמן ביום הזה ונהלו שיחות עם המשפחה, חברים ומכרים על הנושאים של צדק נגד גזענות, נהלו את השיחות הקשות האלה והעלו למודעות של אלה הקרובים לכם את החשיבות של הטיפול בשורש הבעיה הזאת.

- תתרמו במידה ואתם יכולים לארגונים התומכים במאבק נגד האלימות והאי צדק כלפי הקהילה שחורה.

- אטלנטיק רקורדס השיקה כאמור אתר מיוחד ליום זה עם הסברים וקישורים לכל מה שאתם צריכים לדעת או איפה את יכולים לתרום, ספציפית ביום הזה אך בעיקר ומעכשיו והלאה. בדגש על הלאה. לחצו כאן לגישה לאתר




 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE