הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אנחנו זקוקים לכם, תצעדו איתנו!״: קקה פאלמר פונה למשמר הלאומי בהפגנות בהוליווד
השחקנית הצטרפה לכוכבים רבים ויצאה גם היא להפגין ברחובות לוס אנג’לס. היא נתקלה במשמר הלאומי שטראמפ שלח וניצלה את ההזדמנות לנסות ולגרום להם לקחת חלק במאבק יחד עם ההמון

בסופ״ש האחרון סלבריטאים רבים הספיקו כבר לצאת להפגין ברחובות, אך רבים אחרים מצטרפים בכל יום. השחקנית והזמרת קקה פאלמר יצאה היום (שלישי) לרחובות הוליווד להצטרף להפגנה כששם פגשה את המשמר הלאומי יחד עם ההמון.

דרוש הרבה אומץ להתעמת עם אנשי הצבא של המשמר הלאומי תוך כדי מחאה, אך פאלמר ראתה בזה הזדמנות. ״אתם צריכים לשים לב למה שקורה. כי יש לנו נשיא שמנסה להסית מלחמת גזע.״ אמרה השחקנית לחיילי המשמר. ״הגבולות סגורים. אנחנו לא יכולים לעזוב. יש לנו אנשים כאן שזקוקים לעזרתכם. זה הזמן שאתם יכולים לעמוד יחד עם הקהילה והחברה כדי לעצור את הדיכוי השלטוני. נקודה״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצליחה להוציא פרייסלס מומנט

 

קקה ממשיכה כשעשורות פלאפונים שלופים מצלמים את המתרחש בסקרנות לפעולת החיילים, ״אנחנו זקוקים לכם. צעדו לצידנו. צעדו לצידנו. תנו למהפכה להיות מצולמת. נתחיל לצעוד ואתם תצעדו איתנו. בבקשה!״, התחננה בפני החיילים. 

הקהל סביב החל לצעוד בהתרגשות ״צעדו איתנו!, צעדו איתנו!״. אחד החייל הסביר לפאלמר כי הם לא יכולים לעזוב את תפקידם, אך אמר שהם יכולים לצעוד רק עד סוף הרחוב. פאלמר לא השתכנע והמשיכה לנסות לשכנע אותם, אך הם טענו שהם צריכים לשמור על העסקים הסמוכים.

 

 

ואז פאלמר התפשרה איתם על משהו אחר, והצליחה לשכנע אותם לכרוע ברך למען ג’ורג’ פלויד, החייל הראשי אמר ״לחלוטין״ מבלי להסס וההמון הריעו מסביב תוך כדי שהם מתעדים את המעשה היפה הזה. אפשר אפילו לשמוע מישהי מהצד חוזרת ואומרת ״תודה! תודה!״ מספר פעמים. בכל זאת, זאת תמונה שאין לה מחיר, בייחוד לאחר ההתבטאויות הקשות של טראמפ בימים האחרונים, כאשר קרא לאנשים להשתמש ב״התיקון השני לחוקה״, כלומר להוציא נשקים.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE