הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש איגוד השוטרים במיניאפוליס: לג'ורג' פלויד הייתה "היסטוריה ארוכה של עבירות אלימות שהתקשורת לא תספר עליה"
במכתב לשוטרי מיניאפוליס פנה בוב קרול והאשים את העירייה בכך ש"הקצתה משאבים לגורמים קהילתיים אנטי משטרתיים", ועל כך שדחתה בקשות חוזרות לתגבור כוחות המשטרה בעיר. "אעשה הכל על מנת שהשוטרים יזכו להליך הוגן ושיושבו לשורות המשטרה"

ראש איגוד המשטרה במיניאפוליס הודיע היום כי יש לזכור את "ההיסטוריה הפלילית האלימה" של ג'ורג 'פלויד וכי ההפגנות על מותו הן עבודתה של "תנועת טרור".

"מה שלא מסופר הוא ההיסטוריה הפלילית האלימה של ג'ורג 'פלויד. התקשורת לא תשדר זאת", אמר נשיא איגוד המשטרה, בוב קרול, לחבריו במכתב שפורסם ביום שני בטוויטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פלויד ריצה כחמש שנות מאסר מאחורי סורג ובריח החל משנת 2009 וזאת בגין תקיפה ושוד שהתרחשו כשנתיים קודם לכן.

עוד לפני כן, הוא הורשע בשוד באמצעות כלי נשק ובעבירות סמים, כך דווח בדיילי מייל.

פלויד איבד את חייו בשבוע שעבר לאחר ששוטר לבן כרע על צווארו של הגבר השחור בן 46 במשך כמעט 9 דקות, אירוע מזעזע שנתפס בעדשת המצלמה ועורר מחאות אלימות ברחבי ארה"ב.

העילה למעצרו הייתה ניסיון לכאורה להעביר שטר מזויף של 20 דולרים למוכר בחנות מכולת.

קרול אמר במכתב כי "תנועת הטרור שאנו רואים מתרחשת עתה נבנתה במשך שנים רבות", וכי חומרת האירועים התרחשה בשל העובדה שהעירייה החליטה לצמצם את כוחה של המשטרה ולהעביר כספים לפעילים קהילתיים בעלי אג'נדה אנטי-משטרתית.

"ראש המשטרה שלנו ביקש כ-400 שוטרים נוספים, ונענה בסירוב מידי. זה מה שהביא להתפרצות האלימות", אמר ראש האיגוד אשר נשבע שאיגוד השוטרים יסייע לשוטר שהואשם בהריגתו של פלויד, הקצין המפוטר דרק שובין.

שלושה קצינים נוספים שהיו במקום נחקרים עתה, ועבודתם המשטרתית הופסקה.

"עבדתי עם ארבעת הסנגורים המייצגים את כל אחד מארבעת השוטרים הנמצאים תחת חקירה, בנוסף לכך אני עובד למול עורכי הדין של איגוד השוטרים במטרה להילחם עבור עבודתם שהופסקה בלא הליך הוגן", מסר קרול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE