הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני לא מרגיש שווה ואני לא מרגיש חופשי״: ביג שון פותח את הלב על הסוגיה הבוערת
הראפר מצטרף לשורה של אמנים ומשפיענים ברשת ומדבר על החוויה שלו בתוך כל המאבק למען הקהילה השחורה. משתף איך זה מרגיש עבורו להיות גבר שחור באמריקה ואילו פעולות נחוצות לדעתו לפתרון הבעיה

בימים האחרונים, סלבריטאים ומשפיענים רבים משתמשים בבמה שלהם ברשת, לשיתוף ופרסם תוכן בעניין המאבק למען הקהילה השחורה, עקב מותו הטרגי של ג’ורג’ פלויד. ביג שון הוא מהם. הוא העלה סרטון בעמוד האינסטגרם שלו לפני יומיים, כאשר קודם כל איחל הרבה כוח ל׳אחיו ואחותיו׳ והסביר מדוע ״צדק צריך להיעשות״.

״ברור שיש לנו את תשומת הלב של כל העולם, ברור שצדק צריך להיעשות, נקודה. ואם זה לא יקרה, אני לא חושב שדברים ישתנו או השתפרו״, אמר בסרטון. הוא המשיך וסיפר שהוא עצמו גם יצא להשתתף במחאות ברחובות, ומדגיש שהוא מרגיש שישנם אנשים אלימים באותם מחאות עם ׳מניעים נסתרים׳ (רמז לשוטרים סמויים), שכל מה שהם רוצים זה לצייר את המפגינים כ׳חיות פרא׳. ״אנחנו לא חיות פרא, אנחנו אנשים יוצאי דופן, מוכשרים וקסומים שאם הייתם מוציאים אותנו מהמשוואה, העולם היה מאוד מאוד תפל״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכול מתחיל בבסיס עליה בנוי הממשלה. ביג שון. מקור: Shutterstock

 

לאחר מכן הראפר עבר לדבר על הבעיה. על מה חייב להשתנות כדי להביא לשינוי אמיתי ואמר כי ״הממשלה והמדיניות הנוכחית הזו בנוייה על בסיס גזעני״. הוא המשיך ודיבר על כך שכוחות המשטרה הראשונים שהיו אי פעם ״נוצרו בתקופת העבדות שהייתה בדרום, ותפקידם היה לתפוס, להכות, ׳לחנך׳ את העבדים״. 

״אתם רוצים לדבר על ארץ של שוויון וחופש״, שון המשיך, ״אני לא מרגיש שווה ואני לא מרגיש חופשי״. הוא אמר כי הדרך היחידה להביא לשינוי אמיתי היא לשנות את הבסיס של הממשלה והערכים עליה היא בנויה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

From the heart #BlackLivesMatter

A post shared by BIGSEAN (@bigsean) on



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE