הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסלמה בפרעות: שני שוטרי ה-NYPD נורו, אחד נדקר
מהומות ג'ורג' פלויד מסרבות להיפסק והלילה ברוקלין ראתה ניסיון רצח של מספר שוטרים בידי פורע - במהלך התקרית כוחות משטרה קפצו מתוך הניידת במטרה לנטרל את החשוד - מצבו מוגדר אנוש.

שני שוטרי NYPD נורו ושלישי נדקר בעימות עם חשוד ברובע ברוקלין בשעות הלילה שבין רביעי וחמישי (שעון ניו יורק), כך מסרו גורמי משטרה מוקדם יותר לפנות בוקר.

התקרית התרחשה כאשר חשוד ניגש לשוטר בשדרת צ'רץ' שליד שדרת פלאטבוש סמוך לשעה חצות ודקר אותו בצווארו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באותם רגעים מספר שוטרים בזירה הגיבו לאירוע ואחד שלף את נשקו, בשלב זה החשוד ואחד השוטרים ניהלו מאבק על כלי הנשק שפלט 2 כדורים שפגעו בשני שוטרים.

בשלב זה סמל משטרתי שהגיב למהומה ירה ופגע בחשוד שנפל לקרקע.

השוטרים הפצועים הובהלו לבית החולים קינגס קאונטי עם פגיעות שאינן מסכנות חיים, בעוד החשוד נלקח למעצר ונראה כי הוא במצב אנוש, כך לפי הרשויות.

"נראה שמדובר במתקפה מוחלטת, בזויה, חסרת הצדקה ללא התגרות, על קצין משטרה חסר הגנה", אמר מפקד משטרת ניו יורק דרמוט שיי במסיבת עיתונאים לאחר הירי.

"אני חושב שלכולנו נמאס. מה שאנחנו אומרים זה שהאלימות הזו צריכה להיפסק".

תושב פלטבוש, ז'אן ג'ונס, אמר כי הוא נסע ברחוב מזרח 21 ליד שדרת הכנסייה כאשר צפה בירי מתרחש.

ג'ונס אמר כי ראה לפחות שני קציני משטרה קופצים ממכוניותיהם ומתחילים בירי, "ראיתי אותם יורים ואז שניים מאותם קצינים התחילו להתחבא מאחורי הרכב כשהם מנסים להימנע מלספוג ירי", אמר.

"שמעתי רק יריות, לפחות 16 יריות, אם הייתי צריך להיות שמרן בהערכתי, זה הרבה. רק חשבתי על השוטרים. זה מצער שדברים מסלימים".

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE