הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדרי כושר במיאמי-דייד יפתחו מחדש, אלפי חולי קורונה נוספים אובחנו ביממה האחרונה
מחלקת הבריאות של פלורידה הודיעה כי כמות נשאי הנגיף ברחבי המדינה חצתה את רף 60 אלף החולים, כאשר מחוז מיאמי-דייד ממשיך להיות מוקד התפרצות הנגיף במדינה. ולמרות זאת, ראש המחוז החליט לאפשר לחדרי כושר להיפתח עם מגבלות בתחילת השבוע הבא

זינוק חד בכמות חולי הקורונה ברחבי פלורידה נרשם ב-48 השעות האחרונות, ומנתוני מחלקת הבריאות במדינה עולה כ-2,736 נשאים אובחנו במהלך היומיים האחרונים. בנוסף, 41 מקרי מוות נוספים נרשמו ביממה האחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

למעשה, מתחילת המשבר אובחנו בפלורידה יותר מ-60 אלף חולי קורונה, והידבקות בנגיף ובמחלה שנוצרה כתוצאה ממנו, COVID-19, הובילה למותם של 2,607 תושבים.

מחוז מיאמי-דייד ממשיך להיות מוקד הקורונה של פלורידה עם קרוב ל-19 אלף חולים ו-746 מקרי מוות. על אף הנתונים העגומים, ראש המחוז - קרלוס חימינז - הודיע הבוקר (חמישי) כי יאפשר לחדרי כושר להיפתח מחדש ביום שני הקרוב, ה-8 ביוני.

 

 

במחוז בראוורד הסמוך דווח על כ-7,462 חולי קורונה ו-325 מקרי מוות, ואילו במחוז פאלם ביץ' אובחנו 6,688 חולים ו-363 מקרי מוות אירעו כתוצאה מהידבקות בנגיף. נדמה כי מערך הבדיקות של פלורידה תופס תאוצה, שכן עד כה כ-1.1 מיליון בדיקות בוצעו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE