הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״הפכת את החוויה שלי לגיהנום חי!״: ליאה מישל מתנצלת בפני סמנתה וואר על התקופה ב- Glee, רק שזה לא ממש עובד לה
השחקנית עלתה על המוקש בנושא היחס לשחורים, ונראה שהיא ממש לא מסתדרת עם הסיטואציה. הקוסטארים משתפים חוויות עבר עם איתה והן לא נעימות בכלל, בלשון המעטה. היא אומרת שעשתה חשבון נפש, אך האמנם?

עקב המהפך המתחולל בימים האחרונים בנושא ״החיים של השחורים חשובים״, סיטואציות רבות מהעבר מתחילות לצפוף. כמו ג’ימי פאלון שכבר התנצל על הטענות לחיקוי הישן שלו של כריס רוק בפנים שחורות, עכשיו זה תורה של ליאה מישל.

מוקדם יותר השבוע השחקנית צייצה בטוויטר שלה הודעה מתייחסת למקרה המוות של ג’ורג’ פלויד וכתבה: ״זה הגיע לג’ורג’ פלויד. זה לא האירוע היחיד וזה חייב להיפסק״, יחד עם האשטאג #BlackLivesMatter.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבעיה הכי גדולה שמישל לא מבינה את הבעיה. סמנתה וואר וליאה מישל. מקור: Shutterstock 

 

סמנתה וואר, הקוסטארית מהעונה השישית של Glee, מיהרה לענות לה על הציוץ וכתבה בכעס: ״חה חה חה זוכרת שהפכת את החוויה הטלוויזיונית הראשונה שלי לגיהנום אמיתי?!?״, התחילה וור, ״כי אני אף פעם לא אשכח״. ״את אמרת לכולם שאם הייתה לך את ההזדמנות את היית ׳מחרבנת בתוך הפאה שלי!׳. בין כל החוויות הטראומטיות האחרות שגרמו לי בכלל לשקול קריירה בהוליווד..״

כוכבים אחרים מהסדרה Glee גם כן הגיבו בהמשך לסמנתה, והטון היה מאוד דומה. ״את לא נתת לי לשבת בשולחן עם שאר אנשי הצוות כי ״אני לא שייך״, פ** יו ליאה״, כתב דבייר, שמופיע גם הוא בתוכנית בשנת 2014. 

 

 

ליאה פרסמה התנצלות ביום רביעי האחרון (אתמול) וכתבה: ״אחד השיעורים החשובים ביותר מהשבועות האחרונים הוא שאנחנו צריכים להקדיש זמן להקשבה וללמוד על נקודת המבט של אנשים אחרים וכל תפקיד שמילאנו או כל דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור בטיפול העוולות העומדות בפניהם״.

״כשצייצתי באותו יום, זה היה אמור להיות מופע של תמיכה לחברינו ושכנינו בקהילות הצבע בתקופה הכל כך קשה זו״, המשיכה מישל, ״אבל התגובות שקיבלתי למה שפרסמתי גרמו לי להתמקד באופן ספציפי גם באופן שבו נתפסת התנהגותי כלפי חברי צוות שלי״.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lea Michele (@leamichele) on

 

השחקנית ממשיכה ומתנצלת בדרך המאוד שנויה במחלוקת ואומרת: ״אמנם אני לא זוכרת שאי פעם אמרתי את ההצהרה הספציפית הזו ומעולם לא שפטתי אחרים לפי הרקע או צבע עורם, אבל זה לא באמת העניין״, הצהירה מישל. ״מה שחשוב זה שברור שפעלתי בדרכים שפגעו באנשים אחרים״.

 

 

סמנתה וחבריה לסט לא הצליחו לשתוק לאור הדרך שבה מישל בחרה ׳להתנצל׳ וענו לה בחזרה. ״ניסיתי במשך שנים להיות נחמדה אלייך ללא הועיל״, כתב ג'רארד קאנניקו, אחד מהקוסטארים ב- Glee. ״אולי תנסי באמת להתנצל במקום להטיל את האשמה על אחרים ואיך שהם פשוט ״תפסו״ את ההתנהגות שלך״. 

 

 

סמנתה עצמה גם ענתה בתקיפות להודעה של מישל וכתבה: ״תפסו? תפסו? ארנק? תפתחי את הארנק???״. לצד התגובה שלה היא הוסיפה קישור לקמפיין GoFundMe עבור ג’יימס סורלוק, צעיר שחור בן 22 שנורה ונהרג לפני מספר ימים בהפגנה בנברסקה.

 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE