הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט מצטרף להפגנות בשיקגו ותורם 2 מיליון דולר עבור המאבק
הראפר מצטרף לכוכבים רבים שיצאו להפגין ברחובות, וטס כל על הדרך עד לעיר הולדתו כדי לעשות זאת. לאחר שהוגדר כמיליארדר לפני כמה שבועות, הוא תרם סכום מכובד מאוד למאבק למען חייהם של השחורים, ופלויד, טיילור וארברי בפרט

רשימה ארוכה מאוד של מפורסמים כבר נרתמו למאבק למען חייהם של השחורים וזכויותיהם במערכות המשפט השונות. הם יוצאים להפגנות, תורמים לארגונים ותנועות כאלה ואחרות, ובעיקר מנסים לדבר כמה שיותר על הסוגיה.

קניה ווסט הצטרף באופן גלוי למאבק אתמול כאשר תרם 2 מיליון דולר כעזרה למשפחות ולצוותים המשפטיים שנלחמים למען הצדק של אחמוד ארברי, בריאנה טיילור וג’ורג’ פלויד, אך הוא לא הסתפק רק בזה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טס עד לשיקגו כדי לצעוד. קניה ווסט. מקור: Marat Shaya

 

המיליארדר החדש הקים קרן חיסכון עבור בתו של פלויד שמכסה את שכר הלימודים שלה כשיגיע הזמן, היא בת 6 כיום. בנוסף, הוא תרם בנפרד למשפחות של ארברי וטיילור כדי לעזור להם להתמודד עם כל המצב המשפטי ובכלל. 

כידוע, ווסט גר בלוס אנג’לס, עם אשתו קים קרדשיאן וארבעת ילדיה, אך ווסט הרגיש שאם כבר הוא יוצא להפגנות ברחוב זה צריך להיות במקום אחר. הוא טס לעיר הולדתו, שיקגו, איפה שהוא גדל והתחיל את הקריירה שלו וצעד עם ההמון ברחובות העיר.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Another shot of Kanye marching with protesters in Chicago #chicagoprotests #georgefloyd #kanyewest

A post shared by Trina Orlando (@trinaorlando) on

 

בנוסף, הראפר תרם סכומי כסף רבים לעסקים בבעלות הקהילה השחורה בשיקגו בפרט, ובכלל, לעסקים במדינות שונות לאורך ארה״ב שנפגעו מהתסיסה ברחובות. 

 

צועד למען Black Live Matter בשיקגו. מקור: Marat Shaya

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE