הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״שונאת שהיא מותקפת על דברים שהיא לא עשתה״: המעריצים מגנים על קנדל ג'נר בשערוריה החדשה
שוב, דוגמנית העל מותקפת ברשת, רק שהפעם המעריצים שלה לגמרי איתה. מישהו העלה תמונה שלה, לכאורה מחזיקה שלט עם הכיתוב ״חייהם של השחורים חשובים״, אך מסתבר שזו תמונה מזוייפת. איך שהוא היו כאלה שהצליחו להאשים אותה על התמונה אבל היא לא שותקת יותר

דוגמנית העל למשפחת קרדשיאן-ג’נר, כבר למדה לענות למעריצים, רק חבל שגם בנושאים כאלה אנשים מתעסקים בשטויות, כמו לזייף תמונות.

מישהו העלה תמונה של קנדל, לכאורה, משתתפת בהפגנה לאחר מותו של ג’ורג’ פלויד, כאשר היא מחזיקה בידה שלט עם הכיתוב ״Black Lives Matter״. בעוד שהתמונה נראית אמיתית לחלוטין, אם מסתכלים מקרוב אפשר להבחין שהצל של גופה אמנם מופיע אך ללא השלט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כואבת את המצב, ולא מתכוונת לשתוק כשמפלילים אותה. קנדל ג'נר 

 

רבים ניצלו את ההזדמנות לרדת על הכוכבת ברשת, בטענה שרק רצתה להראות ש״כאילו״ אכפת לה, אך קנדל דאגה להבהיר את העניינים מהר מאוד. ״זה עבר פוטושופ על ידי מישהו, אני לא פרסמתי את זה״, כתבה ביום שבת (אתמול) בטוויטר שלה.

כמה ממעריציה כבר לא יכולים לשתוק שמתנהגים בבריונות כלפי הדוגמנית, ולגמרי דואגים להראות את תמיכתם ברשת. ״אני שונאת שהיא מותקפת על דברים שהיא לא עשתה!! זה ערוך״, כתבה אחת המעריצות בטוויטר והעלתה את התמונה המקורית. 

 

 

קנדל, כמו רבים אחרים בתעשייה, ניצלה את מעמדה ויצאה גם היא בהצהרה על המצב. ״עשיתי הרבה חושבים בימים האחרונים והלב שלי היה כל כך כבד. אני כועסת וכואבת בדיוק כמו כל כך הרבה אחרים״, התחילה את הפוסט הארוך והחשוב כל כך באינסטגרם. 

״לעולם לא אבין באופן אישי את הפחד והכאב שהקהילה השחורה עוברת על בסיס יומיומי, אבל אני יודעת שאף אחד לא צריך להצטרך לחיות בפחד תמידי. אני מכירה בפריבילגיה הלבנה שלי ומבטיחה שאמשיך לחנך את עצמי על איך אוכל לעזור״, כתבה ג’נר בפתיחות לב.

 

 

״אנחנו צריכים לנקוט בפעולה אמיתית, מחוץ למדיה החברתית. זה זמן לנהל את השיחות הלא נוחות האלה עם אנשים ובעיקר עם עצמנו. עלינו גם לוודא שאנחנו מוכנים להצביע בבוא העת ולבחור את האנשים הנכונים לתפקיד״, הפצירה בקוראים.

נקווה שאנשים יפסיקו להתעסק בשטויות, כמו תמונות ערוכות, ויחלו להתמקד בעיקר. השינוי הכל כך נחוץ באמריקה.



 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

to everyone reading this and to myself: keep researching, reading, and educating yourself on how we can become better allies. I’ve been doing a lot of thinking these past few days and my heart has been so heavy. I’m angry and hurt just like so many. I will never personally understand the fear and pain that the black community go through on a daily basis, but i know that nobody should have to live in constant fear. I acknowledge my white privilege and promise I will continue to educate myself on how I can help. raging on platforms can not be all that we do in order to repair the system, we need to take real action, off of social media. this is a time to have those uncomfortable conversations with people and mainly with ourselves. we must also make sure we are ready to vote when the time comes to elect the right people into office. the one truth that will always ring loudest is that BLACK LIVES MATTER. ❤️ rest peacefully George Floyd and all victims of this horrible injustice

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE