הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳כורכום׳ לא רק לבישול: מסכה טיפולית לבעיות עור ואקנה
אפשר לטעון בצורה די מוצקה כי האוכל שאנחנו אוכלים ניכר בטיב עורינו, אך זה לא מסתכם בזה. ישנם מזונות מסוימים שהשימוש בהם יכול להיות רפואי גם במגע ישיר עם העור ולטפל בבעיות כרוניות, כמו התבלין המפורסם והשימושי מהמטבח

הרפואה מתקדמת ואיתה גם הגילויים החדשים לדרכים כאלה ואחרות לפתור בעיות בגופנו. ככל שישנן יותר תרופות או משחות שונות, כך רבים מהרפואה האלטרנטיבית, הטבעית, מוצאים כי הרבה מהפתרונות לבעיות הרפואיות שלנו מצויים בכלל בטבע עצמו. 

בוודאי ששמעתם בעבר על סגולותיהם של המים הפשוטים, כאשר שתייה מרובה יכולה לגרום לעוריכם להיראות זוהר ונקי להפליא. אך יש לציין, כי הטיפול בעורינו לא מסתכם בטיפול מבפנים החוצה, אלא יש מזונות מסוימים שיכולים לחולל פלאים גם במגע ישיר עם העור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד יצירה רפואית תוצרת הטבע. כורכום. מקור: Shutterstock

 

טיפוח וטיפולי הפנים הרי לא התחילו עם ״קליניק״ או ״לאמר״, שנים אחורה נשים היו משקיעות מזמנן כדי לשמור על בריאות העור שלהן והטיפוח הכללי בדרכים שבזמנו היו המפלט היחיד, מוצרים טבעיים הישר מהבריאה.

כמו כן, מומחים ברפואה האלטרנטיבית כיום עושים שימוש בצמחי מרפא או מזונות טבעיים כדי לטפל בבעיות עור שונות ולשמור על עור הפנים והגוף בצורה הטובה ביותר.

מסכת כורכום לטיפול בבעיות עור

אחד התבלינים השימושיים ביותר בכל מטבח הוא שורש הכורכום. אולי הסבתות שלכם יכולות לאמת את העניין, אך מעבר להיותו תבלין חשוב וייחודי, יש בו יכולות מרפא בזכות החומרים הפעילים שמצויים בו. 

סגולותיו של השורש הזה מתפרסות למגוון רחב של טיפולים במחלות רבות כמו מניעת סרטן, טיפול בדלקת מפרקים, סיוע בתפקוד הלב ואפילו מניעת מחלת האלצהיימר.

 

רפאו את עור הפנים שלכם בצורה הבריאה ביותר. מקור: Shutterstock

 

בשורש הכורכום ישנם נוגדי חמצון בשם כורכומינואידים המשמשים כקוטלי נגיפים וחיידקים, מרפאי דלקות וכדומה. למעשה, בגלל יכולות החיטוי הגבוהות המצויות בו הוא נחשב לאחד מנוגדי הדלקת החזקים ביותר בטבע.

בעוד שגם השימוש בפנימי בשורש זה, כחלק ממאכל כזה או אחר, שימוש חיצוני יכול לפעול במהירות לטיפול בבעיות עור שונות כמו אקנה, אקזמה ופצעים.

הוראות הכנה למסכת כורכום:

השתמשו בשתי כפות אבקת כורכום, טרייה ונקייה יש לציין. ערבבו אותה עם מים מזוקקים עד ליצירת תערובת של משחה. מומלץ לא להשתמש בכלי מתכת לצורך הערבוב, אלא בכלי פלסטיק, עץ או זכוכית. 

השתמשו במשחה זו כחבישה מקומית, ושטפו עם מים לאחר כמה דקות.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE