הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״חיי ניצלו על ידי שוטר לבן״: ליל ויין מסביר את עמדתו השנויה במחלוקת כלפי אלימות המשטרה
בשבוע שעבר טען כי ״האשמה צריכה להיות מופנת אלינו״. לאחר שחטף האשמות ברשת, הראפר מסביר את עצמו ומספר על מקרה בו, למרות שהיו שוטרים אפרו-אמריקאים בסיטואציה, היה זה דווקא השוטר הלבן שהציל את חיו

בשבוע שעבר הראפר השתתף בשידור לייב באינסטגרם עם פאט ג’ו, שם השניים דיברו, על איך לא, הנושא הבוער של התקופה, המוות של ג’ורג’ פלויד והצדק הגזעי לקהילה השחורה. 

״אנחנו צריכים להפסיק להטיל את האשמה על כל כוחות הביטחון ועל כולם, או על גזע מסוים, או על כל אחד עם תג (תג משטרתי)״, אמר ליל ויין. הוא המשיך וטען כי לדעתו, האלימות המשטרתית כלפי אנשים בצבע עשויה לנבוע מכך שלא נעשתה כל פעולה לאחר המחאה הראשונית, ״יש אנשים שצייצו משהו וחשבו שהם עשו משהו״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומד על דעתו. צריך הרבה אומץ לעשות זאת בימים אלו. ליל ויין.

 

בעל חברת התקליטים ״Young Money״, הרגיש את הצורך להסביר את עצמו לאחר שהותקף ברשת על האמירות שלו באותו ראיון וניצל את השידור האחרון בתוכנית הרדיו שלו באפל מיוזיק, ״Young Money Radio״ כדי לעשות זאת.

״חיי ניצלו בצעירותי״, התחיל ויין. ״הייתי בן 12 או משהו כזה, אני חושב. יריתי בעצמי. אני ניצלתי על ידי שוטר לבן, הדוד בוב. אז אתם צריכים להבין… אתם צריכים להבין את האופן בו אני רואה את המשטרה, נקודה״.

 

 

הוא המשיך וסיפר: ״חבורה של שוטרים שחורים קפצה מעלי כשראו אותי בדלת ההיא, שכבתי על הרצפה עם החור ההוא בחזה שלי. הוא סירב. הוא אמר, 'מצאתי את התינוק הזה בקומה הזו. אני צריך להגיע לבית חולים’. הוא לא חיכה לאמבולנס. הוא לקח את מכוניתו. הוא גרם למישהו לנהוג בה, והוא דאג שאחיה״.

ליל ויין המשיך וסיפר עוד שתי תקריות שהיו לו עם המשטרה, וגם הן הסתיימו שבסופו של דבר השוטרים היו לצידו. הוא מבין את מה שכולם מדברים עליו ומסכים, אך לא חושב שכל המשטרה רעה. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 2Cool2Blog (@2cool2bl0g) on

 

הראפר לבסוף לקח כמה דקות כדי להפציר בשומעים שלא ישפטו אותו רק בגלל שיש לו דעה טובה על המשטרה, ואמר: ״אז… לפני שאתם רוצים לשער משהו, תבינו שגם אני עובר מצבים, ולכולנו יש סיטואציות משלנו, אז אל תשפטו אף אחד בלי שום סיבה, על איך או כל דבר, אל תשפטו״.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE