הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳שבוע וחצי לאחר הפרידה׳: סקוט דיסיק מבלה עם האקסית והילדים
איל הנדל״ן לא יוצא הרבה מהבית לאחר הפרידה שלו מהדוגמנית, סופיה ריצ’י. ביום שבת האחרון הוא נצפה עם האקסית, קורטני קרדשיאן, ושלושת ילדיהם בארוחת צהריים משפחתית

לאחר שהיו בהסגר תקופה ארוכה מדי, כמו כולנו, בגלל פריצת המגפה העולמית, סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן שברו את הבידוד ויצאו לחגוג את פתיחת המסעדה האהובה על המשפחה המפורסמת בעולם, משפחת קרדשיאן, ״נובו״ בלוס אנג’לס.

השניים נפגשו יחד עם שלושת ילדיהם לארוחת צהריים משפחתית. מחזה שכזה הוא די נדיר עברו כוכב הסדרה ״Flip It Like Disick״, שלא נוטה להיראות בציבור בימים האחרונים, זאת לאחר שנודע על הפרידה שלו מהדוגמנית אושיית הרשת, סופיה ריצ’י, לאחר שלוש שנות זוגיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יש סיכוי לקאמבק?? קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק. מקור: Shutterstock/Getty

 

השמועות על הפרידה התאמתה כאשר ביום הולדתו האחרון של דיסיק, סופיה לא איחלה לו מזל טוב בפומבי. נראה כי מי שנמצאת שם לנחם אותו לאורך על תקופת הפרידה היא דווקא האקסית, מייסדת ״Poosh״, יחד הם מגדלים את שלושת ילדיהם.  

את יום הולדתו האחרון, ה-37, הוא חגג במסיבת הפתעה שהכינה עבורו המשפחה של האקסית שלו, קורטני קרדשיאן. לאחר מכן קורטני הזמינה אותו להצטרף אליה לטיול ביוטה לכבוד הממוריאל דיי, יחד עם שלושת ילדיהם.

 

במצב רוח לבבי. קורטני קרדשיאן. מקור: Backgrid

 

השאלה היא, האם משהו קורה בין דיסיק לקורטני במובן הרומנטי והאם יש קאמבק בדרך? מוקדם לדעת. ״סקוט תמיד יאהב את קורטני אבל בסופו של יום, שניהם יודעים שהם טובים יותר כהורים ולא כשותפים״, חשף מקור פנימי למערכת HollywoodLife. 


סקוט דיסיק. מקור: Backgrid

 

אבא בפעולה. סקוט דיסיק יחד עם בנו רייאן בן 5. מקור: Shutterstock

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE