הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה בראיינט תובעת: הטרגדיה גבתה ממשפחתה מאות מיליוני דולרים
אלמנתו של שחקן הכדורסל האגדי המנוח, הגישה תביעה כבר חודש לאחר התרסקות המסוקים בה בעלה ובתה הצעירה נהרגו, בגין גרימת מוות שלא כדין. כיום נחשפים פרטים נוספים ממסמכי בית המשפט בהם היא מצהירה על ההפסד הכספי העצום בעקבות האסון

כדי שדיווחנו בעבר, ונסה בראיינט הגישה תביעה בגין גרימת מוות שלא כדין נגד חברת המסוקים, זאת חודש בלבד לאחר שבעלה, קובי בראיינט ובתה, ג’אנה בראיינט, נהרגו בהתרסקות המסוק.

הסנגור של גברת בראיינט הגיש תביעה לבית המשפט העליון בלוס אנג’לס וטען כי חברת המסוקים, Island Express, וכל מי שחלק ממנה, סוכנים, עובדים, כולל הטייס של המסוק, ארה זוביאן, שנהרג גם הוא בהתרסקות, פעלו ללא שיקול דעת, ״חובת השימוש במידת הזהירות שבה ייעשה שימוש טייס זהיר ושקול בדרך כלל בנסיבות זהות או דומות״.

במסמכי בית המשפט שהושגו על ידי מערכת E! News, נחשף כי ונסה בראיינט מצהירה כי בעקבות המוות של בעלה, קובי בראיינט, משפחתה מספידה מיליוני דולרים. ״מבקשת נזקים כלכליים, נזקים לא כלכליים, אינטרס של דעות קדומות, נזקי עונש וסעדים אחרים כפי שנראה לבית המשפט צודק ונכון״, נכתב בכתב בתביעה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפחת בראיינט. מקור: Allen Berezovsky/Getty Images

 

עוד נכתב בכתב התביעה: ״אף כי הסכום הספציפי הכולל של נזקי גוף שאותם מבקש התובע לבחון לעומק, הרווח האבוד העתידי של קובי בראיינט שווה למאות מיליוני דולרים״.

התביעה עדיין בתהליכים משפטיים. עד כה חברת המסוקים, Island Express, סירבה להגיב למסמכים החדשים. על הגילויים האחרונים שהגיעו בתחילת חודש מאי, נציג חברת המסוקים אמר, ״הנאשם המשיב אינו נושא באחריות״.

כזכור, בחודש ינואר האחרון, ב-26 לחודש, שחקן הלייקרס, קובי בראיינט, ובתו בת ה-13, ג’יאנה בראיינט, נהרגו בהתרסקות מסוקים בקליפורניה, יחד עם עוד 7 קורבנות נוספים.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE