הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גנב את הלהיט ״Highest In The Room״? טראוויס סקוט נתבע במיליוני דולרים
לכאורה, המפיקים של הראפר המצליח גנבו את המלודיה לאחד השירים המצליחים ביותר שלו משנת 2019, ועכשיו המפיק שהכין את המלודיה במקור תובע וטוען כי מגיעים לו מיליוני דולרים על הביטים שלו

טראוויס סקוט יודע להוציא להיטים. אחד אחרי השני, השירים שלושוברים שיאים, כמו גם השיר שהוציא בשנת 2019 בשם ״Highest In The Room״, שגרף יותר מ-250 מיליון צפיות ביוטיוב, זאת מלבד מיליוני הורדות בפלטפורמות הסטרימינג.

לאורך השיר המדובר יש קטע גיטרות מסוים שחוזר על עצמו, עכשיו יש מפיק בשם לסנייר שטוען שזה בכלל שייך לו. למפיק המוזיקלי שתובע את טראוויס יש רפרטואר מרשים של עבודה עם הראפרים נוספים בתעשייה, כמו טריפי רד, דזייגנר, דון טוליבר, אך האם הוא יכול להוסיף גם את סקוט לרשימה?

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גאון או לוקח מאחרים? טראוויס סקוט. מקור: Trish Badger/imageSPACE/Shutterstock

 

על פי מסמכים שהושגו על ידי TMZ, לסנייר טוען כי הוא כתב את קטע הביטים עם הגיטרות המדובר. לדבריו הוא פרסם את הקטע בחשבון באינסטגרם שלו, ואחד מהמפיקים של סקוט, ג’ימי קאש, פנה אליו באינסטגרם וביקש את מקבץ הביטים הנ״ל.

בעיה היא שלסנייר טוען כי הקטע מופיע בשיר המדובר יותר מ-24 פעמים, משמש כבסיס מלודי לשיר, וכי כל זה קרה ללא שום אישור ממנו. היום הוא תובע את מפיקיו של סקוט וטוען כי מגיעים לו מיליונים כיוון שהשיר הניב, לטענתו, יותר מ-20 מיליון דולר בשל היותו להיט מטורף שהגיע למקום הראשון של מצעד ה-100 של בילבורד.

מקורב לטראוויס מוסר ל-TMZ כי מדובר בסכסוך קליל המתנהל בין מפיקים ולסקוט אין כל קשר לעניין.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE