הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״סופרת מחוננת ונפש מתוקה שהתפספסה״: הסיבה האמיתית למותה של ג'ס ווטרס, התסריטאית של ״This Is Us״
התסריטאית המוערכת של הסדרה שכבשה את אמריקה ״החיים עצמם״, מצאה את מותה השבוע. היום התבררה סיבת המוות, וזאת לא הקורונה. הקאסט כולו שבור וכל עמיתיה מהעבר כואבים את אובדן הכישרון האדיר שהיה לה. ״משפחת ThisIsUs הרוסה״, מסרו NBC

טרגדיה קשה פקדה את הפקת הסדרה, ״This Is Us״, כאשר אתמול התבשרו על פטירתה של התסריטאית, ג'ס ווטרס. 

״כל משפחת ThisIsUs# הרוסה לשמוע על פטירתה של ג'ס ווטרס״, נכתב בטוויטר של התוכנית, מטעם NBC. ״בזמננו יחד, ג'ס השאירה חותם עלינו ועל כולם במהלך עשיית הסדרה. היא הייתה ׳מספרת סיפורים׳ מבריקה וכוח טבע. אנו שולחים את אהדתנו העמוקה ביותר לאהוביה. היא הייתה אחת מאיתנו. RIP״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הטביעה חותם בל יימחה״. מקור: Jas Water Twitter.

 

היום (חמישי), אישר ״המשרד הרפואי במחוז לוס אנג’לס קורונר״ כי ג’ס נפטרה ביום שלישי האחרון כתוצאה מתלייה, והמוות שלה נקבע כהתאבדות.

העשייה של ג’ס ווטרס הייתה רבה ומגוונת מאוד בתעשיית הטלוויזיה בארה״ב. מעבר להצלחה של ״This Is Us״, היא עבדה גם על ״Kidding״, ״The Breaks״ ועוד. לפני עבודתה כתסריטאית היא ניהלה אתר בידור משלה, וכתבה טור קבוע במגזין Vibe.

 

 

הידיעה הצליחה לערער ולהכאיב לרבים מהתעשייה. אחד היוצרים הנוספים של הסדרה ״This Is Us״, דן פוגלמן, כתב בכאב בטוויטר שלו: ״חדשות אלה עתקו את נשימתי. ג'ס היתה מבריקה לחלוטין והיו לה כל כך הרבה סיפורים לספר. היא הטביעה חותם בל יימחה בתוכנית שלנו והלב שלי נשבר עבור יקיריה. RIP״.

 

 

אחת השחקניות הראשיות של הסדרה, מנדי מור, הגיבה גם היא לידיעה וצייצה: ״שולחת אהבה ואור למשפחתה ואהוביה של ג’ס״.

 

 

״התברכנו בג’ס בתוכנית״, צייצה השחקנית כריסי מץ, חלק מהקאסט של ״החיים עצמם״. ״כסופרת פנטסטית, אבל להכיר אותה ואת הנפש היפה שלה זה היה פשוט לאהוב אותה. אני מתפללת למעבר היפיפה שלך, ג’ס. הלוואי שיהיה מלא באהבה, אור ושלווה. תודה על הזמן שחלקנו יחד, חוסר הפחד וההשראה שלך״.

 

 

היוצר של הסדרה ״Kidding״, דייב הולשטיין, התייחס גם הוא לפטירתה וצייץ: ״ג’ס הייתה קול אחד חביב וכל כך אינטגרלי לצוות הכתיבה שלנו ״Kidding״. זה אובדן הרסני למי שהכיר אותה וחיו באור שלה״. הוא ממשיך בטון הכואב, ״אחד מהמשפטים האהובים עלי ביותר שלה מהדהד לי בקול היום: ‘הצלקות שלנו לא אומרות שאנחנו שבורים. הם הוכחה שנרפאנו’״.

 

 

חברת האמנים ״Rain Management Group״ כיבדה אותה כ״תסריטאית מוכשרת ומחוננת, אדם מדהים ונפש מתוקה שהתפספסה לנצח״. עוד הוסיפו בציוץ כי ״למרות שהיא כבר לא איתנו ההשפעה שלה תורגש עוד שנים רבות״.

 

 

ביום שני האחרון, ווטרס צייצה בטוויטר מה שיהפוך להיות הציוץ האחרון שלה, בו כתבה: ״ישנם דברים שפשוט משנים אותך״.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE