הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'זה רשמי': פסטיבל קואצ'לה לשנת 2020 בוטל סופית
קצת לפני שכולם כבר היו בדרכם לאחד הפסטיבלים המובילים בקליפורניה ובכלל, הודיעה הפקת האירוע כי הפסטיבל נדחה לחודש אוקטובר בשל התפתחות מגפת הקורונה. עכשיו זה סופי וזה לא יקרה השנה

בתחילת חודש מרץ, בדיוק כשהנגיף החל להשפיע על שגרת חיינו באופן מוחלט, הראשונים לבטל את התוכניות היו ההפקות של הפסטיבלים הגדולים. גם לקואצ‘לה זה קרה. הקואצ‘לה הינו פסטיבל שנתי של מוזיקה וקליפורניה וויב. שמש, פרחים, הרבה אור ואהבה, חגיגה אינדית, שהשנה לצערנו כנראה שכבר לא תצא לפועל. גם לא באוקטובר. 

ב-10 במרץ, יומים לאחר שהכריזו על מצב חירום באיזור ריברסייד, בדרום קליפורניה, איפה שמתנהל בדרך כלל הפסטיבל. מה שחייב את הפקת הפסטיבל להוציא את ההודעה הבאה: ״עלינו לאשר בעצב כי נאלץ לקבוע מחדש את פסטיבל Coachella ו- Stagecoach (פסטיבל מוזיקת קאנטרי שגם בוטל) עקב החשש של נגיף הקורונה״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נאלץ לחכות לשנה הבאה, בתקווה שהקורונה תחלוף. מקור: Christopher Polk/Getty Images for Coachella

 

״אמנם החלטה זו מגיעה בתקופה של אי וודאות אוניברסלית״, המשיך את ההודעה. ״אך אנו לוקחים ברצינות רבה את בטיחותם ובריאותם של האורחים, הצוות והקהילה שלנו. אנו קוראים לכולם לפעול לפי ההנחיות והפרוטוקולים שהציבו גורמי בריאות הציבור״.

עוד נאמר בזמנו בהצהרה, כי כל שקנה כרטיס הזיכוי יעבור אוטומטית לכרטיס לאירוע באוקטובר, הזמן במידה והיה מתקיים האירוע השנה בסופו של דבר. 

ביום רביעי האחרון, חתם קצין הבריאות הציבורי במחוז ריברסייד, ד״ר קמרון קייזר, על צו מבטל לשני האירועים, זאת בשל חשש מפני ״התעוררות״ אפשרית של הנגיף בעונת הסתיו הקרובה. 

״החלטות אלה אינן נלקחות בקלילות, מתוך ידיעה שאנשים רבים יושפעו מכך. העדיפות הראשונה שלי היא בריאות הקהילה״, אמר קייזר בהודעה לעיתונות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Coachella (@coachella) on

 

״שנה בלי Coachella ו- Stagecoach זה קשה כל כך״, נכתב בעמוד האינסטגרם של בקואצ’לה. ״אבל אנחנו לגמרי מתכוונים לחזור ב-2021״. 

ההפקה מציינת כי כל מי שקנה כרטיס השנה אותו כרטיס כמובן יוכל לשמש אותו בשנת 2021.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE