הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריאנה גרנדה קנתה אחוזת ענק בשווי 13.7 מיליון דולר בשכונה הכי שווה בהוליווד
הזמרת הצעירה לא נתנה לסגר לעצור אותה מרכישת נכסים חדשים. האחוזה המפוארת ממוקמת בשכונה הכי שווה בהוליווד הילס, והיא השיגה את הנכס בחצי מחיר! הנחת סלב? לא נראה לנו, אבל מה שבטוח היא הולכת ליהנות מהבית הזה

נראה כי דווקא עבור הסלבס של הביצה ההוליוודית התקופה האחרונה הייתה די שופעת רכישות ונכסים. בעוד בכולנו בביתם הם קונים עוד כמה מאלה. מי שבינתיים עומדת בשיא הרכישות היא קיילי ג’נר, עם אחוזת ענק בשווי 36 מיליון דולר, פלוס קרקע שרכשה ב-15 מיליון דולר נוספים. 

אריאנה גרנדה נכנסת למשחקת ומתחילה מאחד הנכס השווים ביותר באיזור. שכונת ״Bird Streets״, היא מן המפורסמות והנחשבות ביותר בהוליווד, שם כמעט כל תושב הוא סלבריטאי ענק, מליאונרדו דיקפריו, קיאנו ריבס ועוד רבים וטובים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפנקת את עצמה. מגיע לה! אריאנה גרנדה

 

זוכת הפרסים הצעירה, 26, רכשה אחוזת ענק המתפרסת על כ-35 דונם על ההר, עם נוף מדהים שמשקיף על כל לוס אנג’לס. הדיל שהשיגה אריאנה הוא מטורף וראוי להערכה. היא קנתה את הבית בכ-13.7 מיליון דולר, כשלפני שנתיים היה בשוק בסכום של כ-25.5 מיליון דולר, אחלה עסקה היא עשתה, לא?


הבית החדש של גרנדה. מקור: Realtor.com

 

הבית החדש של כוכבת הפופ מאובזר בכל מה שהייתם חולמים ויותר. בבית יש 4 חדרי שינה, 7 חדרי אמבטיה, חדר כושר כמובן, ספא עם סאונה ועוד, מרתף יינות עם 300 בקבוקים, שהאמת היה הדיל ברייקר לעסקה, ובכלל, בריכה מושלמת עם נוף מרהיב. הבית מושלם אגב למסיבות מטורפות שיכולה לערוך הזמרת, או אפילו רק בשביל איזה תמונה טובה לאינסטגרם.

 

עם נוף כזה משלמים באהבה. מקור: Realtor.com

 

לתמונות נוספות של הנכס לחצו כאן!

90% לא
10% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE