הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
׳קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון׳: מה באמת קורה שם והאם יש סיכוי שהם חזרו
השמועות על החזרה של הזוג חוגגות כבר חודשים רבים. מאז אירועי הבגידה של שחקן ה-NBA, השניים עובדים על הורות משותפת לבתם בת ה-2, ונראה כי העניינים מתחילים להתחמם ביניהם, אך האם זה אומר שהם חזרו?

כוכבת הריאליטי ושחקן הכדורסל מבלים יחד את תקופת ההסגר כבר מספר חודשים. השמועות על חזרתם עלו וירדו כמעט כל שבוע. למרות שהרוב טוענים כי חזרו, נראה כי הם רק בדרך, אם בכלל. ״הם לא חזרו״, אמר מקור בלעדי למערכת HollywoodLife.

״למרות שהם היו יחד וטריסטן שם את ידו על קלואי״, המשיך המקור בהתייחסות לסרטון קצר שרץ ברשת בימים האחרונים (הסרטון מופיע בהמשך הכתבה). ״אין בזה כלום. הם נמצאים במקום נהדר אבל הם לא שוב ביחד״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת. קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון. מקור: Getty Images

 

״קלואי הבהירה שהיא לא מעוניינת לחזור לטריסטן או לצאת עם מישהו״, מסביר המקורב לזוג. ״הם הורים משותפים שהם מאוד קרובים וטובים, אבל זהו. הם לא שוכבים, הם לא מתנהגים כמו זוג, אלא אוהבים אחד את השני מאוד. קלואי אמרה לאחרונה שהיא לא רואה את עצמה חוזרת לטריסטן. היא במקום נהדר,עובדת המון ודואגת לעצמה. היא נראית ומרגישה הכי טוב מאי פעם״.

נראה כי למרות שתהיות הם באמת רק מנסים להסתדר עם מה שיש. טריסטן משקיע מעצמו בעיקר בבת שלהם, טרו, ומה שיהיה מעבר עוד לא ידוע. ״הם לא חוזרים רשמית יחד, אבל הוא בתקווה שזה עשוי להשתנות בעתיד״, אמר המקור, ״הפוקוס שלו זה טרו״.

 

 

בנוסף, מסביר המקור כי טריסטן כרגע מנסה לברר איפה ישחק בעונת הכדורסל הבאה, ומקווה שזה יהיה הכי קרוב שאפשר ללוס אנג’לס כדי להיות קרוב אליהן. ״ברגע שהוא יגיע לתשובות שלו בסוף השנה אולי יקרה משהו ברמה רומנטית״, סיפר.

״אבל הוא יודע שקלואי עדיין צריכה לסמוך עליו והעולם בכלל צריך לחזור לקדמותו״, אמר המקור. ״אז הם חברים והורים משותפים ואם זה היה תלוי בטריסטן, זה יהיה יותר מזה, אבל הזמן יגיד אם זה בכלל יקרה״. נצטרך לחכות לראות האם קלואי תצליח לסלוח לו על שורת הבגידות מהעבר. נחכה ונראה. 




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE