הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״WTF״: קים קרדשיאן בשוק שבנה סיינט אומר שהיא אוהבת ״להשאיר אותו לבד״
כוכבת הריאליטי נוהגת לשתף הרבה מחייה ברשתות החברתיות, אבל מה שהיא בחרה לשתף הצליח להפתיע אותנו. היא שיתפה היום בסטורי שלה את כרטיס הברכה שסיינט הביא לה ליום האם, ומה שהוא כתב שם…

מייסדת חברות האופנה הקוסמטיקה, SKIMS ו- KKW שיתפה באהבה את כרטיס הברכה שקיבלה מבנה הצעיר, סיינט בן ה-4, ליום האם השנה. התשובות של סיינט היו פרייסלס.

קודם כל הוא חושב שאמא שלו, קרי קים, בת 11, כן כן. הוא חשבת שאוכל המועדף על אמא שלו זה אספרגוס, כשלמעשה קים חשפה שהיא בכלל שונאת את הירק הזה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכי כיף זה להתכרבל עם אמא. מתוך האינסטגרם של קים קרדשיאן

 

השאלה שהצליחה לתפוס את תשומת ליבה של האמא במיוחד הייתה, ׳אמא שלי אוהבת…׳, שעליה ענה סיינט, ׳להשאיר אותי לבד׳. קים העלתה את הסקרין שוט של זה וכתבה ״WTF״, לא יכולנו להגיד את זה טוב יותר. 

השאלה שסיינט ענה בצורה הכי טובה ומחמיאה לאמא שלו הייתה, ׳אמא שלי מיוחדת מכיוון שהיא..׳ והוא ענה ׳היא מכרבלת איתי׳. כמובן שקים הגיבה לתשובתו המתוקה וכתבה ״הדבר הכי טוב אי פעם! הוא ענה זה כמו שצריך בוודאות!״.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Saint made Kim this for Mother’s Day! �❤️

A post shared by Kim Kardashian Updates (@kimkardashiansnap) on

 

כוכבת הריאליטי פרסמה מוקדם יותר השבוע תמונה של כל ילדיה. נורת, בתם הגדולה של קים וקניה בת ה-6, נראתה גדולה מתמיד כשהיא מחזיקה את פאלם הקטן, בן השנה. שיקגו כבר ממש גדלה והיא כבר בת שנתיים וכמובן סיינט, כוכב היום, בת ה-4 מתוק כתמיד. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My whole heart

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

 

91% לא
9% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE