הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אני יכולה לאהוב את שתיכן?״: סיה מתנצלת לאחר שהתבלבלה בין ניקי מינאז’ לקארדי בי
המעריצים רצו לבדוק אם סיה מוכנה לעשות דואט עם מינאז’, רק שסיה כנראה לא ראתה טוב, וחשבה שמדובר בקארדי - פאדיחה! המעריצים לא היו עדינים במיוחד והציעו לזמרת ״להזיז את השיער מהעיניים״ ומהר. היא ניסתה לצאת מזה, אבל האם זה מספיק?

ביום שישי האחרון, אחד המעריצים של סיה שאל בתמימות את הכוכבת בטוויטר, בציוץ שכבר נמחק כעת, האם היא תהיה מוכנה לעשות שיתוף פעולה עם הראפרית ניקי מינאז’. 

אך הדברים החלו להשתבש בתשובתה של הזמרת, ״אני אוהבת את קארדי בי, ולמרות שזה לא שיתוף פעולה, אני אשמח לשתף פעולה איתה בכל יום!״.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טעות תמימה. קארדי בי, סיה וניקי מינאז'. מקור: Shutterstock

 

הגולשים בטוויטר הבחינו במהירות בבלבול של הזמרת. ״ילדה תעבירי את השיער מחוץ לפנים שלך ואז תראי״, כתב משתמש אחד, ואחר הוסיף, ״סיה את צריכה למחוק את זה, אני לא צוחק״. 

 

 

תחילה נראה כי הזמרת טעתה לחשוב שמאשימים אותה שהיא מלבה את הפיוד בין מינאז’ לקארדי. ״לא אכפת לי בשיט מפיודים, ג'ורג 'פלויד נרצח. ברונה טיילור נרצחה. בואו נעלה באחדות״, כתבה בציוץ שגם כן כבר נמחק. ״אתם חושבים שקארדי וניקי הן כל כך קטנוניות שהן היו רוצות שתתמקדו בפיוד המטופש הזה במקום בחדשות האמיתיות״.

זמן קצר לאחר מכן הבינה סיה את טעותה והעלתה ציוץ חדש: ״לא הבנתי לגמרי את הציוץ הקודם מה שהוציא אותי לגמרי ליצנית (פאדחנית)״. הזמרת המשיכה ואמרה: ״סליחה ניקי וקארדי אם אתן שומעות על זה. האם אוכל לאהוב את שתיכן?״

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE