הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קואליציית פטריוטים מתכננת לכבוש מחדש את רובע צ'אז בסיאטל
"אופנועניים למען טראמפ" ועוד מספר ארגונים החליטו להרים את הכפפה ו"לכבוש מחדש את את אזור גבעת הקפיטול האוטונומי (צ'אז) עבור אמריקה", הם מבטיחים לא לעבור על החוק

אירוע פייסבוק אשר נוצר על ידי "אופנוענים למען טראמפ" מרחבי כל ארה"ב, מתכנן להגיע לאיזור האוטונומיה המרקסיסטית שהוקמה בסיאטל תחת השם צ'אז, ולכבוש משטח את השטח עבור ארה"ב, במה שמתואר כמשימת גרילה של חדירה למדינה עוינת.

הקבוצה המורכבת מאופנוענים רבים מרחבי החוף המערבי ומעוד אזורים בארה"ב, נשבעת להצטרף אחד לשני כדי לכבוש את האזור, שכן לטענתם לאנשים אלה אין את הזכות לפרוש מארה"ב ולהקים ישות אוטונומית משל עצמם.

המשימה אמורה להתחיל ביום הסמלי - ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקני - יום שנכון לעתה לא ברור אם עתיד להיחגג בצ'אז.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ביום הרביעי ביולי, קואליציית פטריוטים תכבוש מחדש את אזור גבעת הקפיטול האוטונומי (צ'אז) עבור אמריקה. חברי אנטיפה כבשו באופן בלתי חוקי שטח ציבורי, והטילו טרור על עסקים קטנים בשכונה. פטריוטים הסכימו להתאחד, להסיר את הבריקדות המפריעות לתנועה באופן בלתי חוקי, ולשחרר את האנשים"

"אינכם צריכים אופנוע להצטרף, כל פטריוט עם כל כלי רכב מוזמן לאירוע. לא נפגע באף אדם, או נעבור על החוק. אנו פשוט נסיר את המחסומים הבלתי חוקיים, ננקה את הבלאגן שהילדים הקומוניסטים עשו, ונשיב את תחנת המשטרה למשטרת סיאטל"

לאירוע יגיעו גם 'שומרי השבועה', קבוצה אמריקאית של אנשי צבא ושירותי החוק לשעבר אשר מתחייבים לשמור על שבועתם לחוקת ארה"ב, הם כבר הודיעו על שליחת מהמשלחת.

בנוסף, Super Happy Fun America, ארגון המפורסם באירוח מצעדי גאווה של סטרייטים, מעורב בהתארגנות

נראה שצ'אז, שנוסדה במקור כקומונה אנרכו-סינדיקלית, ירדה לפיאודליזם תחת שליט האדון הנוכחי שלה, רז סימון, המוביל קבוצת משטרה פרטית באזור האוטונומי. מפקד המשטרה בסיאטל אישר גם את קיומם של דיווחים על דמי הגנה בגבולות צ'אז דבר המצביע על כך שהמשטרה הפרטית של סימון עשויה לצפות לתשלום עבור שירותי ההגנה שהם מספקים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE