הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט מכוון לענף חדש: האם הבנות למשפחת קרדשיאן צריכות להילחץ?
לאחר שקיבל את התואר מיליארדר, בעל חברת האופנה המצליחה Yeezy לא עוצר לרגע. עכשיו הוא רוצה להשתלט גם על תעשיית הביוטי, כאשר אלו המחזיקות בשני העסקים מהמצליחים ביותר בענף, הן שתי נשים שמאוד קרובות אליו, אשתו וגיסתו

הראפר כבר מזמן לא מתעסק רק במוזיקה. לאחר שהצליח לגרוף את התואר מיליארדר, עם סכום של 1.3 מיליארד דולר, בעיקר בזכות הפעילות של חברת האופנה המצליחה שלו בשיתוף אדידס, Yeezy, עכשיו קניה ווסט רוצה לכבוש עוד פסגה, עוד ענף.

על פי מסמכים חדשים שנחשפו, נראה כי החברה של קניה הגישה לאחרונה בקשה לסימן מסחרי עבור Yeezy גם כדי לכסות מוצרי טיפוח וביוטי. החברה מתכוונת להשיק מוצרי איפור, ריסים מלאכותיים, מסכות לפנים, לקים, קרם לחות, ג’ל רחצה, שמני גוף, מוצרי טיפוח לשיעור ובשמים, יחד עם עוד כמה מוצרי היגיינה כמו משחת שיניים ודאודורנט ואפילו כמה כריות ארומתרפיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרחיב את אימפריית Yeezy. קניה ווסט. מקור: Shutterstock

 

אם הדבר אכן יצא לפועל, קניה יכנס לענף המצליח לפרנס מצוין עוד כמה נשים במשפחתו. קיילי ג’נר, עם חברת הקוסמטיקה ״Kylie Cosmetics״, שעזרה גם לה לגרוף את התואר מיליארדית, שרק לאחרונה בכלל נלקח ממנה. וכמובן, אשתו, קים קרדשיאן, עם חברת ״KKW״ שמתמחה במוצרי איפור ובשמים. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My mom @krisjenner and I are so excited to announce the launch of KKW x KRIS, our first ever @kkwfragrance collaboration. A woody, white floral fragrance with the freshness of freesia, creamy white gardenia and tuberose at the heart - I know you will love wearing it as much as I do. ❤️ In support of families and children affected by the COVID-19 crisis, we will be donating 20% of profits from ALL sales of KKW FRAGRANCE from April 15th - May 5th to @blessingsinabackpack, an organization that provides food on the weekends for children across America who might otherwise go hungry. — Shop #KKWxKRIS ‪Wednesday, 04.15‬ ‪at 12PM PDT‬ at ‪KKWFRAGRANCE.COM‬.

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

הבושם האחרון שהשיקה קים יחד עם אמה, קריס ג'נר.

 

בכל זאת  יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שקניה מנסה לפרוץ לענף הזה. בשנת 2017 הוא הגיש מסמכים דומים לאלו כדי לקבל זכויות למותג קוסמטיקה בשם DONDA, על שם אמו, אך זה מעולם לא יצא לפועל. נקווה שהפעם ילך לו יותר טוב. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

lipkit kylie forever

A post shared by Kylie � (@kyliejenner) on

התחילה רק בגלל שהליפסטיק לא תאם לה לתוחם. היום, בעלת אמפריית איפור. קיילי ג'נר.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE