הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על רקע משבר הקורונה: רשת 24HourFitness הכריזה על פשיטת רגל, כ-100 סניפים ייסגרו
רשויות הבריאות בלוס אנג'לס איפשרו לחדרי כושר להיפתח רק ביום שישי האחרון, והבוקר נודע כי הרשת תסגור קרוב ל-20 סניפים בדרום קליפורניה. "השפעות המגפה הובילו אותנו לקבל החלטה שיש לבצע ארגון מחדש שעשוי לחזק אותנו כחברה"

רשת חדרי הכושר 24Hour Fitness הגישה מוקדם יותר היום (שני) בקשה לפשיטת רגל, והודיעה כי תיאלץ לסגור כ-100 סניפים ברחבי המדינה, לרבות קרוב ל-20 באזור לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, הרשת נאלצה לסגור את כל 400 הסניפים שלה בעקבות משבר הקורונה, ולמעשה רק בשבועות האחרונים חלק מהסניפים קיבלו את האישורים המיוחל להיפתח מחדש.

"ההשפעה הדרמטית של מגפת הקורונה על הכלכלה כולה ועל תעשיית הכושר בפרט, הובילה אותנו לקבל החלטה שיש לבצע ארגון מחדש שעשוי לחזק אותנו כחברה", אמרו ברשת. חשוב לציין כי הבקשה לפשיטת רגל הינה מסוג צ'פטר 11 -  כזו שתעניק לרשת הגנה מסוימת מפני הנושים, תוך אפשרות להתארגן מחדש באופן שתוכל להמשיך ולפעול.

 

 

כאמור, כ-100 סניפים ברחבי 14 מדינות ייסגרו לצמיתות - כמות המווה כרבע מכלל הסניפים. 

רק ביום שישי האחרון התקבל האישור הסופי לפתיחת חדרי הכושר מצד רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס, וזאת לאחר שרשויות הבריאות ברמת המדינה כבר נתנו את האישור, אך השאירו את ההחלטה הסופית בידי הרשות המקומית.

רשימה של כל הסניפים שייסגרו ניתן למצוא כאן, הכוללת 18 סניפים בדרום קליפורניה, לרבות במרכז העיר (רח' פלאוור), סימי ואלי, סנטה מוניקה, גלנדייל ואנהיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE