הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המזון הנכון: מסתבר שיש כזה שיכול לשמור על מערכת העיכול שלכם בריאה
סיבים תזונתיים יכולים לסייע בשמירה ובשיפור בריאות המעיים. תמצאו אותם בחיטה מלאה ובסוגים שונים לחם ולחמניות דגנים, בפסטה מחיטה מלאה, בשיבולת שועל, באורז חום, בבטטות ובדגנים

מסתבר שיש מזונות שיכולים לסייע בשמירה על בריאות מערכת העיכול, משום שהם מבטיחים לספק לגוף את הכמות הנחוצה של סיבים תזונתיים. בהמשך לכך, מומלץ לשקול לשלב בתפריט כמה מהמזונות הבאים, בעיקר אם מרגישים מחסור בסיבים תזונתיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חשוב לשלב את הסיבים בתפריט תזונה בריא וטעים

בין המזונות המהווים מקור טוב לסיבים אפשר למצוא גם חיטה מלאה וסוגים שונים לחם ולחמניות דגנים, פסטה מחיטה מלאה, שיבולת שועל, אורז חום, בטטות ודגנים, כגון פתיתי סובין.

חשוב לזכור, כי סיבים הם רק אחד הרכיבים המזינים החשובים, הדרושים לגוף לשם תפקוד אופטימלי. לכן חשוב לא להיצמד אך ורק למזונות עשירים בסיבים עצמם. אלא ליהנות מהם כאחד ממרכיביה של תכנית תזונה בריאה וטעימה.

הסיבים מסייעים לתנועת מעיים תקינה. כמות מספקת שלהם בתזונה תסייע בשיפור פעולת המעיים ובמניעת עצירות. חשוב לזכור לשלב את צריכת הסיבים עם כמות מספקת של מים.

גשו אל הרופא המטפל: אם מסיבה כלשהי אתם חווים אי נוחות או מרגישים עם מערכת העיכול שלך, אל תהסס לראות את הרופא שלך כפי שהוא יכול להיות סימפטום של מצב הבסיסית.

סיבים מסייעים בשיפור תנועת המעיים ובמניעת עצירות

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE