הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סנטימטרים מהמוות: "הוא כיוון אליי את האקדח וירה, אני מודה לאלוהים", בחור הישיבה ניצל בנס
גל הפשע ממשיך לסחוף את העיר ניו יורק לתוך כאוס על רקע אוזלת ידה של המשטרה, מנחם לסהוף בן ה-20 כמעט שילם על כך בחייו כאשר בדרך לשיעור תורה מצא עצמו בליבו של דו קרב יריות, בשלב מסוים אחד היורים הביט בו, כיוון לראשו את האקדח, ירה, אך בדרך נס הכדור פספס את ראשו

בחור ישיבה הלומד סמיכה לרבנות בברוקלין מצא עצמו נוסע אמש לתוך קרב יריות במהלכו כדור אחד נורה אל תוך שמשת רכבו במטרה להרגו. הכדור שחדר אל תוך רכבו פספס את ראשו בסנטימטרים בודדים.

מנחם לסהוף בן ה-20 נסע לכיוון מזרח על שדרת אטלנטיק בברוקלין לכיוון הפרבר היהודי יוליט שבלונג איילנד במטרה ללמד שיעור תורה, כאשר נתקל בגבר היורה בגבר אחר בשדרת שפילד שבשכונת סייפרס הילס.

על פי החשד, לאחר שירה בקורבנו, הגבר היורה ראה את לסהוף, כיוון אליו את אקדחו, ופתח באש.

"זה היה כה מהר, ראיתי את הברק היוצא מקנה האקדח", "הוא ירה במישהו על המדרכה, וכשהוא נפל, הוא המשיך לירות עלי, לפתע השמשה התנפצה עליי, אך הכדור לא פגע בי", אמר לסהוף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה-NYPD נמסר כי היורה והקורבן כיוונו את אקדחיהם זה כנגד זה במהלך השעה 7:35 בערב. אחד היורים, בן 27, נורה ברגלו ואילו השני, בן 44, נפגע בכתפו.

שניהם צפויים לשרוד את פצעיהם, וההאשמות נגדם תלויות ועומדות.

גורמים במשטרה אמרו כי היריות החלו בפינת שדרת פנסילבניה ורחוב פולטון, כשאחד החמושים רודף אחרי השני על שדרת אטלנטיק שם נתקל לסהוף באחד היורים פנים אל פנים.

גבר שלישי שנכנס לבית החולים הבין-דתי שבברוקלין עם פציעת כדור בעכוזו, ייתכן וקשור למקרה אולם המשטרה עדיין בודקת אם היה מעורב באירועי הירי.

 

רכבו של לסהוף, בו ישב ברגעי הירי (צילום: ניו יורק דיילי ניוז)

לסהוף היה במצב רוח טוב לאחר המפגש הקרוב מאד עם המוות

"אני מודה לאלוהים על זה," אמר. "כשאתה בדרך לעשות משהו טוב, לא תיפגע. אתה מוגן. זה היה נס. ניצלתי ועכשיו אני צריך ללכת ולומר הגומל".

לאחר 'הגומל' לסהוף מתכנן לערוך מסיבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE