הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השגרה החדשה? מכונות לרכישת מסכות וכפפות הוצבו בנמל התעופה בלונג ביץ'
על רקע העלייה בביקוש לטיסות בשבועות האחרונים, ובעקבות החלטת חברות התעופה לחייב את הנוסעים לחבוש מסכות בכל שלבי הטיסה, בהנהלת נמה"ת בלונג ביץ' הבינו כי יש צורך להתאים את המקום למציאות החדשה

תעשיית התעופה כולה - חברות התעופה, יצרניות המטוסים, ונמלי התעופה עצמם - נערכת למציאות החדשה שנוצרה בעקבות משבר הקורונה.

השבוע, הנהלת נמל התעופה בלונג ביץ', מדרום ללוס אנג'לס, הציבה מספר מכונות שבהן הנוסעים יכולים לרכוש ציוד הגנה אישי, לרבות מסכות וכפפות חד פעמיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת המכונות שהוצבו בנמה"ת בלונג ביץ' (צילום: נמה"ת לונג ביץ' / Shutterstock)

 

המכונות הוצבו בסמוך לכניסות לעמדות הבידוק הביטחוני, ומחירים המוצרים נעים בין 4 דולר ל-14 דולר, בהתאם למוצר. מעבר למסכות וכפפות, ניתן גם לרכוש בקבוקים קטנים של חומר חיטוי לידיים, אולם הנוסעים מתבקשים לזכור כי קיימת מגבלה על מעבר עם נוזלים בעמדות ה-TSA.

כיום, רק שלוש חברות תעופה מפעילות טיסות סדירות ללונג ביץ': אמריקן איירליינס, ג'ט בלו וסאות'ווסט. דלתא איירליינס והוואיאן איירליינס יחדשו את הטיסות לנמל בספטמבר ויולי, בהתאמה. כל חמש חברות התעופה הללו מחייבות את הנוסעים לחבוש מסכות עם העלייה למטוס.

כזכור, בתחילת השבוע הודיע Airlines for America - ארגון מקצועי המייצג את ענקיות התעופה האמריקאיות - כי בכוונת התעשייה להגביר את האכיפה נגד אותם נוסעים שמסרבים לשים מסכות, והם עלולים למצוא את עצמם מסולקים לצמיתות מחברת התעופה.

 

 

הכרזת הארגון נועדה להסדיר את הסוגיה, שכן לא קיימים חוקים או נהלים ברמה הפדרלית בנוגע לחבישת מסכות (דבר שכן קיים, למשל, באיסור העישון והחובה לחגור חגורות בטיחות). במסגרת השינויים, חברות התעופה ידגישו את הצורך בחבישת מסכה כבר במעמד רכישת הכרטיס והצ'ק אין, וצוות המטוס יחזור על הנושא עם עליית הנוסעים. מעבר לחובה עצמה, בחברת התעופה אף ידגישו בפני הנוסעים כי אי-חבישה עלולה לגרור ענישה (העונש עצמו ייקבע ע"י חברת התעופה).

כזכור, כבר בתחילת חודש מאי גיבשו חברות התעופה נהלים והנחיות לטיסות בטוחות. בעקבות פרסום ההנחיות החדשות השבוע, גם ארגון CWA המייצג 50 אלף דיילים ב-19 חברות תעופה אמריקאיות, פרסם הודעה לפיה סוגית המסכות קריטית, אך על הממשל הפדרלי לפעול כדי להסדיר את הנושא באמצעות חקיקה.

"מסכות הן חיוניות ביותר כדי לשמור על בריאותם של נוסעים, דיילים ועובדי תעשיית התעופה כולה, במהלך ימי הקורונה. הן אף חיוניות כדי להשיב את רמת האמון לנוסעים", מסרה שרה נלסון, נשיאת הארגון, והוסיפה: "הממשל הפדרלי נטש לחלוטין את האחריות שיש לו על התעשייה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE