הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כ-3,200 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה בפלורידה, הרשויות המקומיות נערכות לגל שני של הנגיף
בעקבות העלייה, רשות מקומית בדרום המדינה הודיעה כי תשיב את חובת חבישת המסכות במקומות ציבוריים. במיאמי הוחלט לעצור את המעבר לשלב הבא בתוכנית היציאה מהמשבר; 3,207 נשאי הנגיף שאותרו ב-24 השעות האחרונות מהווים שיא יומי חדש, שנשבר שלוש פעמים בשבוע החולף.

נגיף הקורונה ממשיך להתשפט ברחבי פלורידה, והבוקר (חמישי) המדינה שוב דיווחה על כמות שיא של חולים חדשים שאובחנו ביממה האחרונה: 3,207. אם לא די בכך, 43 תושבים מתו ב-24 השעות האחרונות בעקבות ההידבקות במחלת COVID-19.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

עד כה אובחנו מתחילת המשבר 85,926 חולי קורונה בפלורידה, אך המגמה שנרשמת בימים האחרונים מעוררת דאגה גדולה ביותר. למעשה, השיא שנקבע ביממה האחרונה (3,207) שבר את השיא שנקבע שלשום (2,783), שאף הוא שבר שיא מיום שישי האחרון (2,581). לשם השוואה, השיא הקודם שנקבע באמצע חודש מאי עמד על 1,601 חולים ביממה.

בנוסף, יום חמישי הינו היום ה-15 ברציפות שבו יותר מאלף חולי קורונה חדשים התגלו בפלורידה.

יותר ממיליון וחצי בדיקות קורונה בוצעו ע"י רשויות הבריאות במדינה, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עומד כיום על 5.7%. ראוי לציין כי לפחות חלק מהמגמה מוסברת ע"י הגברת מערך הבדיקות, אך זה לא מסביר מדוע שיעור הבדיקות החיוביות נמצא בעלייה.

 

במחוז מונרו החזירו את חובת חבישת המסכות (צילום: Shutterstock)

 

דרום-מזרח פלורידה ממשיך להיות מוקד הקורונה של המדינה, ועל כן הרשויות המקומיות החליטו לבצע מספר שינויים, וזאת במטרה להימנע ממצב של התפרצות נוספות של הנגיף.

כך למשל, ראש מחוז מיאמי-דייד - קרלוס חימינז - הודיע אתמול כי המחוז לא יתקדם לשלב הבא בתוכנית היציאה מהמשבר. עוד הודיע חימינז כי בכוונת המשטרה המקומית להגביר את האכיפה כנגד בתי עסק המתעלמים מהנחיות רשויות הבריאות.

במחוז מונרו - הכולל את דרום-מערב פלורידה ואת אזור הקיז - הרשויות הודיעו הבוקר כי חובת חבישת המסכות הוחזרה באופן מיידי, וכלל התושבים נדרשים לכסות את הפנים כאשר הם שוהים במבנים סגורים (מלבד ביתם). חשוב להסביר כי ההנחיה לא תחול בתוך מסעדות (כאשר אוכלים או שותים), דבר שאמור לאפשר לברים ולמסעדות להמשיך לשרת תיירים המגיעים לאזור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE