הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בנו של מוחמד עלי: "אבא היה חושב ש-black Lives Matters הם מהשטן"
התבטאות פוליטית של מוחמד עלי ג'וניור שטוען גם כי אביו, אגדת האגרוף מוחמד עלי, היה תומך בנשיא טראמפ לנשיאות ארה"ב. "אלה לא רק חיי שחורים שחשובים, או חיי לבנים, או חיי סינים, כל החיים חשובים. החיים של כולם חשובים. אלוהים אוהב את כולם – הוא מעולם לא סימן אותם. הרג הוא מוטעה לא משנה מי זה".

בנו הביולוגי היחיד של אגדת האגרוף מוחמד עלי, אומר כי אביו היה מתעב את תנועת Black Lives Matters "הגזענית" והיה מעניק חסותו לכל הגזעים, בלי לסמן אף גזע ספציפי על פני השני.

"אבי היה אומר 'שהם פשוט שטניים' אבי היה אומר ש'כל החיים חשובים'", אמר מוחמד עלי ג'וניור לעיתון הניו יורק פוסט.

בנו בן ה-47 של אלוף העולם לשעבר, הידוע כאחד מפורצי הדרך בתרבות השחורה בארה"ב, לא עצר בקישור אביו עם עמדת "חיי כולם חשובים", ואף אמר כי עלי היה תומך בנשיאותו של דונאלד טראמפ.

היסטורית זה אכן נכון שעלי תמך בעבר הן במועמדים רפובליקנים והן במועמדים דמוקרטים לנשיאות ארה"ב, בשנת 1976 למשל, הביע עלי תמיכה במועמד הדמוקרטי ג'ימי קרטר, ולאחר מכן העביר את תמיכתו במועמד הרפובליקני רונאלד רייגן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיף עלי ג'וניור כי אביו היה רואה בתנועת BLM כתנועה "גזענית",

"אלה לא רק חיי שחורים שחשובים, או חיי לבנים, או חיי סינים, כל החיים חשובים. החיים של כולם חשובים. אלוהים אוהב את כולם – הוא מעולם לא סימן גזע כזה או אחר. הרג הינו מוטעה לא משנה מי זה".

 

עלי הצעיר גם תקף את ההצהרות האנטי-משטרתיות של הארגון, וביקש להגן על שוטרים מפני האשמות בגזעניות סיסטמטית.

"המשטרה לא קמה בבוקר וחושבת 'אני אהרוג את הכושי הזה, או אני אהרוג את האיש הלבן הזה', הם פשוט מנסים לחזור הביתה למשפחותיהם בחתיכה אחת".

עם זאת, הבן הכיר בכך שהשוטר דרק שובין אשר הרג את ג'ורג' פלויד, טעה, וכי יש לטפל בשוטרים מושחתים ולהכניסם מאחורי סורג ובריח.

עלי ג'וניור גם סימן את אנטיפה, הקבוצה שהוכרזה לאחרונה על ידי נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ כארגון טרור.

"הם אינם שונים מטרוריסטים מוסלמים. והם צריכים לקבל את מה שמגיע להם. הם הורסים בתי עסקים, מכים אנשים חסרי ישע בשכונות, מנפצים והורסים שמשות רכבי משטרה ותחנות משטרה. הם טרוריסטים – והם מטילים טרור על הקהילה. אני מסכים עם מחאות שלוות הממוקדות בשלום אך אנטיפה רוצים ממש להרוג את כולם".

למרות אמרותיו של עלי ג'וניור דף הטוויטר הרשמי של אביו המתאגרף האגדי המנוהל על ידי חלק אחר מיורשיו, המראים לא מעט תמיכה בארגון BLM, עמדות דומות המביעות תמכיה בארגון נשמעו מילדיו האחרים.

 

 

 

למות זה להיות תקוע בדרכים שלך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE