הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה טוענת שהותקפה מינית ע"י ג'סטין ביבר, הזמר מכחיש בתוקף
באופן חריג למדי, זמר הפופ בחר לפרסם סדרת ציוצים במהלך סוף השבוע, בהם מסמכים המוכיחים כי הטענה שקרית. ""שמועות זה דבר אחד, אבל אני לא מתייחס בקלילות לתקיפה מינית...אני רוצה להבהיר: אין שום אמת בסיפור זה"

הזמר ג'סטין ביבר פרסם במהלך סוף השבוע הודעת הכחשה גורפת, וזאת לאחר שהואשם בתקיפה מינית שלכאורה אירעה לפני שש שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביבר ואשתו, היילי בולדווין (צילום: Getty Images)

 

ביום שבת פורסמה הודעה בטוויטר ע"י אישה בשם דניאל, שמאז הספיקה למחוק את הפוסט ואת החשבון כולו. בפוסט היא טענה כי ביבר הזמין אותה לחדרו במלון "ארבע העונות" בבירת טקסס, אוסטין, ב-9 במרץ 2014, שם הוא תקף אותה מינית.

אתמול (ראשון) כוכב הפופ ניגש לאותה רשת חברתית ופרסם סדרת ציוצים שבהן הכחיש את המיוחס לו:

"שמועות זה דבר אחד, אבל אני לא מתייחס בקלילות לתקיפה מינית. רציתי להגיב באופן מיידי, אבל מתוך כבוד לקורבנות שנאלצים להתמודד עם סוגיות כאלה, בחרתי לוודא שאני אוסף את כל העובדות הרלוונטיות לפני שאני מוסר הודעה כזו או אחרת", הוא צייץ אמש.

 

ביבר וגומז ב-2011 (צילום: Getty Images)

 

"ב-24 השעות האחרונות פורסמה כאן בטוויטר טענה לפיה אני מעורב בתקיפה מינית ב-9 במרץ 2014 באוסטין, במלון 'ארבע העונות'. אני רוצה להבהיר: אין שום אמת בסיפור זה. למעשה, כפי שאציג לכם מיד, מעולם לא הייתי במקום הזה".

 

 

 

 

 

 

בשלב זה, הזמר בן ה-26 הציג חשבוניות ומיילים המוכיחים כי ב-9 במרץ הוא ובת זוגו דאז, הזמרת סלינה גומז, לנו בדירת AirBnb. למחרת, גומז עזבה את המקום וביבר ומספר חברים עברו למלון אחר בעיר. עוד הסביר ביבר כי "דיברנו עם הנהלת המלון, שאישרה כי מעולם לא הייתי שם ב-9 במרץ, ואני מזמין את התקשורת לפנות אליהם במידת הצורך".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE