הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נגמרה החגיגה: ראשת עיריית סיאטל הודיעה "אנו בדרך לסגור את האיזור האוטונומי"
לאחר תקרית הירי הקשה במהלך השבוע נראה כי איזור השליטה אוטונומי בסיאטל בדרך להיסגר לאחר שראשת העיר הדמוקרטית ג'ני דורקאן הודיעה על הצורך לפתוח את הרחובות לתנועה

לאור לחץ הולך וגדל לתפוס שליטה על איזור המחאה הכבוש שבלב העיר סיאטל, ובעקבות צמד אירועי ירי שאירעו בתחום האיזור האוטונומי בשבועות האחרונים, בתוכם אירוע אחד שגרם למקרה מוות של צעיר בן 19, ראשת עיריית סיאטל ג'ני דורקאן, הודיעה היום כי גורמים רשמיים יחלו לפעול במטרה להסיר את מחסומי האבן הגדולים המתפרסים על גבולות האיזור האוטונומי של סיאטל (CHOP).

במסיבת העיתונאים שערכה הודתה ראשת העיר כי מקרי האלימות באיזור הסיתו את המטרה הצודקת של אלפי המוחים שהתכנסו למען ''צדק גזעי'' ונגד אלימות משטרתית, וכי נכון לשלב זה העירייה מנהלת משא ומתן לפירוק האיזור האוטונומי.

"ההשפעה המצטברת של המחאות וההתאספויות באווירת האלימות הובילו לנסיבות קשות עבור בתי עסק ותושבים", אמרה ראשת העיר הפוליטיקלי קורקטית שהבינה ככל הנראה שאם לבעלי העסקים לא תהיה יכולת להתפרנס בצורה בטוחה והוגנת, אף אחד לא יוכל לשלם את משכורתה הקרובה.

ההכרזה מגיעה כתפנית לאור המגמה האחרונה של ראשת העיר הדמוקרטית שזכתה לביקורת נוקבת על שאפשרה לפורעים להשתלט על איזור מרכזי בעיר לפני כשבועיים, ואף טענה כי המקום יוכל להפוך למוקד בו יתקיים "קיץ של אהבה".

עתה כנראה שגם היא מבינה שהזיות השלום והאחווה שלה לא כל כך עובדות כשמדובר באנשים עם אידאולוגיה מרקסיסטית-קומוניסטית.

"לאחר ימים של הפגנות שלוות, צמד לילות של ירי גרמו להסלמה במצב", אמרה דורקן בהצהרה.

"נפגשנו עם תושבים ובעלי עסקים קטנים כדי להתייחס לרווחתם ולדאגותיהם, כולל הצורך לשלוח אנשי חירום לאזור במקרה וישנו צורך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE