הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיילי וקנדל ג'נר באיחוד מרגש וזוהר במיוחד
האחיות ג'נר משבט קרדשיאן-ג'נר,הכריזו על שיתוף פעולה עבור המותג האייקוני של קיילי- "קיילי קוסמטיקס" ומשאירות אבק לשאר המשפחה לפחות עד שמישהו מהם יוציא עוד מוצר. קים, מאחורייך!

הרגע שלא ידענו שחיכינו לו הגיע- קיילי מוציאה קולקציית איפור עם האחות הגדולה קנדל שמיועדת לצאת ב- 26.6. השתיים כבר הוכיחו שיש להן כוח מסחרי עצום על אף גילן הצעיר. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של המילארדרית הצעירה ודוגמנית העל, הן כבר הספיקו להוציא ביחד קו הלבשה הנושא את שמותיהן, אך נראה שהפעם מצפה לנו השקה מעוררת תאבון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קנדל וקיילי במט גאלה בניו-יורק

זה לא מפתיע ששיתוף הפעולה מרגש את אוהבות האיפור ברחבי העולם שכן שיתופי הפעולה עם שאר בנות המשפחה- קים, קורטני, קלואי ואפילו אמא קריס מהצד הקרדשיאני, נשאו עימם לא מעט הצלחה ותשבחות לצד מגוון השערוריות שהמשפחה המבדרת בעולם מספקת לנו. רק בחודש שעבר מגזין פורבס האשים את קיילי בזיוף מסמכים פיננסיים על מנת להיכנס לרשימת המיליארדרים הנחשקת. קיילי לא נשארה חייבת והגיבה למגזין בחשבון הטוויטר שלה- "חשבתי שמדובר באתר מכובד...כל מה שאני רואה זה מספר הצהרות שגויות והנחות לא מוכחות".

מחשבון הטוויטר של קיילי

אז מה בעצם אנחנו צפויים לראות בהשקה? בקולקצייה תמצאו כמה מוצרים ופורמולות חדשים שעוד טרם נראו במחוזות המותג והכל בהשראת החוויות של קנדל בעולם הדוגמנות. בין המוצרים החדשים תמצאו שלושה סוגי סטיק- ברונזר, קונסילר והיילייטר, פודרה שלפי קיילי היא "מצילת חיים!" בפורמולה ייחודית שהופכת מקרם למרקם אבקה וגלוס שאפשר לשים על העפעפיים, השפתיים ואיפה שרק תחלמו כדי לקבל את המראה הרטוב שמלהיט את עולם היופי בימים אלו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

we couldn’t be more excited to announce the KENDALL X KYLIE collection launches June 26th on KylieCosmetics.com �

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

מעמוד האינסטגרם של המותג

חוץ מהמוצרים החדשים תמצאו כמובן מוצרים לשפתיים (אי אפשר שלא) ופלטת צלליות שמציגה איזון מושלם בין צבעים מרגשים ושוברי שגרה לגוונים נוחים לשימוש ביום-יום.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

brb obsessing over the new KENDALL X KYLIE palette launching on the 26th along with the rest of the beautiful collection �

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

מחשבון האינסטגרם של המותג

שיתוף הפעולה האחרון של קיילי היה למעשה הראשון שלא כלל קרובת משפחה. מדובר בשיתוף הפעולה של הגברת עם המנהל האמנותי של בית האופנה הצרפתי בלמיין- אוליבייה רוסטאן. הקולקצייה הזו כללה פחות מוצרים מהקולקצייה הנוכחית אך היא הצליחה לעורר לא מעט רעש כאשר קיילי הייתה חולה מדי בשביל להגיע לתצוגת ההשקה. אך אל דאגה, אמא קריס מיהרה לטוס לשבוע האופנה בפריז כדי לייצג את הבת האהובה בכבוד.

קיילי מיהרה לשחרר הצהרה בטוויטר כדי להרגיע את המעריצים- "כפי שאתם יודעים התכוננתי לטוס לפריז לכבוד תצוגת האופנה של בלמיין בשבוע האופנה בשביל השקת שיתוף הפעולה שלי עם אוליבייה. לצערי אני מאוד חולה ולא אוכל לנסוע. אני שבורת לב שאני מפספסת את התצוגה אבל אני יודעת שהצוות המדהים שלי והחברים שהגיעו לעיר בשביל האירוע יעזרו לי להיות שם ברוחי".

מחשבון הטוויטר של קיילי

כמובן שקיילי החלימה וככל הנראה החלה ישר לעבוד במרץ על שיתוף הפעולה עם אחותה הגבעולית. את הנוכחות ברשת של השתיים לכבוד הקולקצייה קשה לפספס ואפילו כיף לשמוע את קיילי מספרת לנו על הקולקצייה בסטוריז של האינסטגרם שלה- "צילמנו את התמונות לאריזה לפני שנתיים, שנה וחצי. אני כל כך מתרגשת לשתף פעולה עם אחותי". האמת קיילי, גם אנחנו מתרגשים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE