הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: לקוח התעמת עם עובדי וולמארט בעקבות הדרישה לחבוש מסכה
בתיעוד שצולם במהלך סוף השבוע באורלנדו ניתן לראות אדם שנכנס לסניף בכוח, ועל אף הניסיונות של העובדים לבלום את גישתו. האירוע התרחש שעות ספורות לאחר שחובת חבישת המסכות נכנסה לתוקף ברחבי המחוז, אך במשטרה החליטו שלא לפתוח בחקירה

תושב פלורידה תועד במהלך סוף השבוע כשהוא דוחף עובדים של וולמארט, וזאת לאחר שהם חסמו את גישתו לחנות בעקבות סירובו לחבוש מסכה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images / טוויטר)

 

בסרטון, שצולם ביום שבת מחוץ לסניף וולמארט באורלנדו, ניתן לראות עובד אחד שחוסם בגופו את הכניסה. אך האיש ללא מסכה לא הרים ידיים, ובסרטון ניתן לראות כיצד הוא מנסה לדחוף את העובד. בפועל, הוא איבד את שווי המשקל ונפל לרצפה. אך גם הפעם הוא לא הרים ידיים, וניתן לראות אותו דוחף עובד נוסף בעודו ממשיך להתקדם אל תוך החנות.

במשרד השריף במחוז אורנג' אישרו כי שוטריהם הוזעקו לסניף בבוקר יום שבת בשעה 7:15 בבוקר, אך עד שהגיעו למקום החשוד כבר הספיק לעזוב: "הקורבן סירב לקבל טיפול רפואי, והכרזנו על חזרה לשגרה".

 

 

ראוי לציין כי ראש המחוז, ג'רי דמינגס, אומנם חתם על צו המחייב את כלל הציבור לחבוש מסכות מחוץ לבתים, אולם הצו נכנס לתוקף דקה לאחר חצות, בלילה שקדם לאירוע - וככל הנראה המשטרה לא הייתה ערוכה לאכוף את הנוהל החדש.

בוולמארט התייחסו לאירוע, והדגישו כי "אנחנו ממליצים ללקוחות לפעול מתוך התחשבות אחד בשני בזמנים חסרי תקדים אלו, ולפעול לפי הנחיות המפורסמות ע"י הרשויות המקומיות ולשים מסכות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE