הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס מספרת איך התגברה על שימוש בחומרים ממכרים
הזמרת והשחקנית המפורסמת החליטה להתראיין על היותה פיכחת במשך שישה חודשים. היא חושפת את התחייבותה להישאר נקייה לאחר ניתוח במיתרי הקול ומה גילתה על עברה

סיירוס התחילה את הקריירה שלה ככוכבת ילדים בתוכנית הילדים "האנה מונטנה" אשר שודרה בערוץ דיסני. היא ביתו של כוכב הקאנטרי בילי ריי סיירוס שגם שיחק את אביה בסדרה. כשהתבגרה החליטה להתנער מתדמית כוכבת הילדים- היא הצהירה על עצמה כתומכת נלהבת בשימוש במריחואנה ושיתפה פרטים אודות נטיותיה המיניות. שמה של סיירוס נקשר במספר שערוריות הקשורות בעיקר בקשריה הרומנטיים. הזמרת ובן זוגה לסירוגין, השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת' החליטו להתחתן לאחר אירוסין ארוכים, אך לבסוף התגרשו אחרי פחות משנה. אחר כך פורסם כי הייתה במספר מערכות יחסים קצרות וכעת היא יוצאת עם הזמר האוסטרלי קודי סימפסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיילי סיירוס והגרוש ליאם המסוורת'

 

מיילי סיפרה בראיון שהסיבה שהביאה אותה לקבל את ההחלטה ללכת לגמילה היה דווקא ניתוח שעברה במיתרי הקול בסוף השנה שעברה- "היה לי ניתוח גדול במיתרי הקול בנובמבר. במשך ארבעה שבועות אסור היה לי לדבר. הייתי כל כך עייפה מלכתוב על לוח מחיק, לצעוק על כולם", אחר כך הוסיפה- "בהתחלה זה היה רק בגלל הניתוח...אבל אז חשבתי הרבה על אמא שלי. היא הייתה מאומצת ואני ירשתי חלק מהרגשות שהיו לה, תחושת הנטישה והרצון להוכיח שאני רצויה וחשובה...למדתי הרבה מההיסטוריה של המשפחה שלי שהייתה בה הרבה התמכרויות ואתגרים נפשיים", את דבריה סיכמה- "...בעזרת הבנה של העבר, אנחנו יכולים להבין את ההווה והעתיד בצורה הרבה יותר ברורה. אני חושבת שטיפול פסיכולוגי זה דבר נהדר".

 

מיילי עם הוריה

סיירוס סיפרה בראיון שעצם היותה צעירה הופך את מסע הפכחות שלה להרבה יותר קשה בשל הסטיגמה שאם אתה לא משתמש בחומרים ממכרים אתה הורס את הכיף לאחרים. אבל סיירוס מעדיפה להתמקד בשכלול האמנות שלה והיא רוצה להיות מסוגלת לעשות זאת בלי הסחות דעת- "מה שאני הכי אוהבת זה להתעורר כשאני 100%, 100% מהזמן. אני לא רוצה להתעורר גמורה".

 

מיילי היום

60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE