הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפתעה גדולה- המשפחה של ג'וליה רוברטס מתרחבת!
אמה רוברטס, אחייניתה של השחקנית זוכת האוסקר ושחקנית מוכרת בפני עצמה, בהריון מבן זוגה החדש יחסית גארט הדלנד. מי שחשפה את ההריון הייתה דווקא אימה של ההריונית הטרייה

תתחילו לשלוח ברכות מזל טוב לשחקנית אמה רוברטס בת ה- 29 על הריונה הראשון מבן זוגה השחקן גארט הדלנד. השחקנית היא ביתו של השחקן אריק רוברטס המוכר גם כאחיה של כוכבת הקולנוע הבלתי מעורערת- ג'וליה רוברטס. נושאת הבשורה הייתה אמא של אמה אשר אישרה את ההריון בתגובות לפוסט אינסטגרם בו בירכו המעריצים את הסבתא לעתיד. בתגובה היא כתבה- "תודה רבה! אני נורא מתרגשת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומדת להיות אמא טרייה

 

בתחילת שנת 2019 רוברטס סיימה מערכת של יחסים של חמש שנים לסירוגין, עם השחקן אוון פיטרס. השניים כיכבו יחדיו במספר עונות של הסדרה- אימה אמריקאית. הם אף היו מאורסים אך מעולם לא התחתנו. מערכת היחסים של השחקנית עם הדלנד החלה לפי השמועות לא זמן רב לאחר הפרידה מפיטרס, בערך לפני שנה.

 

רוברטס והאקס אוון פיטרסון- מערכת יחסים בעייתית.

 

בתחילה אמרה רוברטס כי הם- "רק חוקרים את מערכת היחסים". אך כעת זה די ברור שמדובר במשהו רציני הרבה יותר. הזוג נצפה לא מעט פעמים מפגין חיבה בציבור ברחובות לוס אנג'לס וניו- יורק. גם לגארט בן ה- 35 עצמו יש אקסית מפורסמת, השחקנית קירסטן דנסט איתה היה במערכת יחסים במשך ארבע שנים.

 

האב המאושר- הדלנד

 

בעבר אמה רוברטס הודתה בראיון למגזין קוסמופוליטן כמה זה קשה לנהל מערכת יחסים מתחת לאור הזרקורים- "זה קשה מספיק להיות עם מישהו לבד ועוד יותר כאשר ישנו קהל". ב- 2013 היא נעצרה על ידי המשטרה לאחר סכסוך עם הארוס לשעבר, אוון. נטען כי השחקנית תקפה את אוון בעקבות מריבה והותירה אותו עם אף מדמם. היא שוחררה לאחר תחקור משטרתי.

האם לעתיד ובן זוגה הנוכחי טרם הגיבו בעצמם לחדשות המשמחות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE