הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"דם בכל רחבי המלון" - גל טרור המהגרים בבריטניה נמשך: מחבל פתח במסע רצח בבית מלון שאיחסן 'מבקשי מקלט' חולי קורונה
שלושה הרוגים ושוטר שנאבק על חייו באירוע דקירה שהחל בשעות הצהריים (שעון בריטניה) כאשר דוקר ממוצא אפריקאי החל בטבח, כוחות חמושים שהסתערו על הזירה חיסלו אותו

מספר ימים לאחר מסע הרצח בפארק הפסטורלי שבעיר רדינג הסמכה ללונדון, העיר החשובה והמרכזית בסקוטלנד, גלזגו נמצאת במוקד הטרור.

חמוש בסכין, נכנס 'מבקש מקלט' אפריקאי בשעות הבוקר לבית המלון 'פארק-אין' הממוקם כחצי מייל מדאון טאון גלזגו, והחל במסע הטירוף הרצחני.

כתבת ה-BBC קטריונה ריינטון דיווחה מהזירה על "שלושה הרוגים בלובי המלון. הדוקר נורה למוות לאחר שכוחות משטרה חמושים הסתערו על זירת הפיגוע. גבר נוסף נאזק ונלקח לחקירה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד העדים בזירה מסר לדיילי מייל, "שמעתי קול רם, אישה צורחת וגבר זועק לעזרה אך לא יכולתי לראות את המתרחש מבעד לחלון. ירדתי במדרגות וראיתי את לובי המלון מלא דם בכל מקום. ראיתי שני פקידי קבלה במלון מוטלים על הקרקע, הדבר העצוב ביותר הוא שאני מכיר אותם".

עד נוסף שנכח בזירה הוסיף, "ראיתי גבר ממוצא אפריקאי בלא נעליים שכוב בזירה עם חור ירי. מישהו החזיק את צדי הגוף שלו", בהתייחסו למחבל.

כוחות מיוחדים רצים לזירה (צילום: טלגרף)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון צייץ, "אני עצוב עד מאד על התקרית הנוראית שהתרחשה בגלזגו, מחשבותיי עם הקורבנות ומשחותיהן. תודות לצוותי החירום האמיצים על תגובתם".

סגן מפקד הסקוטלנד יארד סטיב ג'ונסון מסר, "אנו ממשיכים לעקוב אחר המתרחש בתקרית שאירעה ברחוב ווסט ג'ורג'. אנו מבקשים מאנשים להימנע מהגעה לזירה. הציבור יכול להירגע שכן איננו מחפשים חשודים נוספים במעשה. התקרית הוכלה".

כוחות החירום בזירה (צילום: הטלגרף)

נכון לעתה אחד השוטרים שהגיע לזירה נלחם על חייו. במקביל לחמישה פצועים נוספים - רובם במצב יציב.

זו לא הפעם הראשונה שהעיר הצפונית הופכת למוקד טרור. בשנת 2007 מחבל ביצע פיגוע בשדה התעופה של גלזגו שעלה בחייו של אדם אחד ופצע כ-6 אנשים נוספים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE