הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תכינו את עצמכם לבינג' חייכם כי יש לנו צונאמי של סדרות שוות בנטפליקס
משהו טוב קורה בעולם הסדרות. אמנם חלק מהעונות החדשות של הסדרות האהובות עלינו נדחו בגלל וירוס הקורונה, אבל הרבה סדרות אחרות כן יצאו עם עונות חדשות ובאמת שאין לנו מושג מאיפה בכלל מתחילים. בואו נעשה קצת סדר

כדי שאתם לא תפספסו את כל הפינוק הזה, הכנו לכם רשימה של תאריכי השידור של העונות החדשות הכי שוות בנטפליקס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

The Politician

העונה השנייה של סדרת המופת הזו יצאה כבר ב- 19 ביוני ואנחנו יכולים לאשר שהיא פשוט מצוינת. הסדרה עוקבת אחר פוליטיקאי הצעיר שחלומו מגיל צעיר היה להיות נשיא ארצות הברית. כעת הוא מנסה בעזרת הפמליה שלו לקחת את מקומה של סנטורית ניו- יורק. זו בהחלט לא דרמה פוליטית אלא סדרה עם חוש הומור, דמויות אקסצנטריות ושחקנים מעולים, ביניהם- גווינית' פלטרו, בת מידלר ו- ג'ודית לייט (מי הבוס).

 

 

Dark

אם אתם חובבים של ז'אנר האימה ועוד לא ראיתם את הסדרה הגרמנית הזו, ב- 27 ביוני תוכלו לצפות בכל שלוש העונות ברצף. העונה השלישית והאחרונה תעלה בנטפליקס והיא מורטת עצבים במובן הטוב ביותר. גם אם אתם פחות מתחברים לסדרות זרות במקרה הזה לחלוטין שווה להתפשר על כתוביות- לא תתחרטו.

 

 


Lucifer

השד שכולם אוהבים חוזר לנטפליקס עם עונה חמישית ב- 21 באוגוסט. לפי הטיזר נראה שזו עומדת להיות עונה סקסית במיוחד. מעריצי הסדרה מצפים לה בקוצר רוח וגם לכם כדאי לקפוץ על הסירה הזו. הסדרה מתארת את מעלליו של נסיך השאול כאשר הוא מבלה בכדור הארץ ועושה לא מעט בלגאן והרבה יותר כיף.

 

 


The Umbrella Academy

הסדרה המבוססת על ספרי הקומיקס של ג'רארד ווי הצליחה לשבות את הצופים עם הדמויות המוזרות שלה. העונה השנייה צפויה לצאת ב- 31 ביולי ואחרי הסוף המותח של העונה הראשונה בהחלט מסקרן לראות איך ימשיך הסיפור. הסדרה מספרת שבעה ילדים אשר נולדו עם כוחות על ואומצו בידי ביליונר מטורף שהפך אותם לחבורה של גיבורי על. החבורה מתבגרת ומתפרקת אך מתאחדת בעקבות מותו הפתאומי של האב המאמץ וכך הם מסתבכים בעלילה סוערת.

 

 


Fuller House

העונה החמישית והאחרונה של סדרת ההמשך של- "צער גידול בנות" עלתה לאוויר ב-2 ביוני . משפחת טאנר חזרה לחיינו רק שהפעם כוכבות הסדרה הן בנות המשפחה - די.ג'יי טאנר וסטפני טאנר וכמובן השכנה המוזרה ממול וחברתה הטובה של די.ג'יי- קימי גיבלר. האחות הבכורה מאבדת את בעלה בתאונה ועוברת חזרה לבית ילדותה, אחותה הצעירה וחברתה עוברות להתגורר עימה כדי לעזור בגידול שלושת ילדיה, מזכיר לכם משהו?

 

 


נכון שיש לא מעט עונות חדשות אבל יש בהחלט כמה תכנים חדשים ששווים בדיקה:

 

Cursed

הסדרה המבוססת על רומן גרפי מאת פרנק מילר עתידה לעלות ב- 17 ביולי. בסדרה מככבת השחקנית קתרין לנגפורד (13 סיבות), אשר משחקת את דמותה של נימואה בזמן שלטונו של המלך ארתור. בסדרה מסופר כיצד היא הופכת לגברת של הנהר הידועה בעוצמתה.

 


Ratched

העונה הראשונה של הסדרה בכיכובה של שרה פולסון עתידה לצאת בספטמבר. הסיפור מבוסס על דמותה הבדיונית של האחות רטצ'ט מהרומן - One Flew Over the Cuckoo’s Nest. בשנת 1975 יצא סרט המבוסס על אותו רומן גם כן. הסדרה תעקוב אחר חייה המוקדמים של האחות ותספר את סיפור חייה לפני שהפכה לאדם המנצל אנשים בעלי מחלות נפש.

 

שרה פולסון

 

Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

אז נכון שזו לא סדרה אלא סרט, אבל פשוט לא יכולנו להתעלם ממנו. זוהי קומדיה בכיכובם של השחקנים האגדיים וויל פארל ורייצ'ל מקאדמס. השניים משחקים מוזיקאים איסלנדים ששאיפת חייהם היא לנצח באירוויזיון. את פארל אנחנו רגילים לראות בתפקידים קומיים משוגעים אבל את מקאדמס קצת פחות וזה בהחלט מעניין לראות את החיבור בין שניים. לפי הטריילר זה עומד להיות מאוד מצחיק.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE