הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיקרוסופט משנה גישה: כלל החנויות ייסגרו לצמיתות
יותר מעשור לאחר שהוקמה רשת החנויות כתגובה להצלחה שאפל רשמה בנושא, הבוקר הודיעה מיקרוסופט כי היא תסגור את כל 83 הסניפים. ארבעה מרכזיים, בניו יורק, סידני, וושינגטון ולונדון, יעברו הסבה ויהפכו למעין מרכזי תצוגה

כלל סניפי Microsoft Store - התשובה של ענקית התוכנה והמחשבים לחנויות האפל הפופולריות - ייסגרו לצמיתות, וזאת כחלק מ"גישה קמעונאית חדשה" שעליה הכריזה מיקרוסופט מוקדם יותר היום (שישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בדומה לחנויות ועסקים אחרים, מיקרוסופט נאלצה לסגור את כל 83 הסניפים ברחבי העולם (72 מתוכם בארצות הברית) בשל מגפת הקורונה.

אך דווקא כאשר עסקים נפתחים מחדש, ענקית התוכנה חשפה "שינוי גישה אסטרטגי". ככל הנראה, המשמעות היא שמיקרוסופט תרכז את מערך המכירות בחנויות המקוונות (ובאמצעות חנויות המתמחות במוצרי אלקטרוניקה, למשל רשת בסט ביי).

 

 

לעומת הסניפים שייסגרו, ארבעה "מרכזי חווית מיקרוסופט" בניו יורק, לונדון, סידני ו-וושינגטון (מטה החברה) יישארו פתוחים, אך יעברו שינויים משמעותיים. במקום לשמש כחנויות רגילות, במיקרוסופט מעוניינים להפוך את ארבעת הסניפים למעין מרכזי תצוגה, בהם החברה תוכל להראות את המוצרים החדישים ביותר שלה.

"נתוני המכירות המקוונות שלנו נמצאות בעלייה, ואנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים בחנויות הדיגיטליות. יתרה מכך, יש לצוותים שלנו הצלחה ברורה בשירות הלקוחות גם ללא חנות פיזית", הסביר דיוויד פורטר, בכיר בחברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE