הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאיגרא רמא לבירא עמיקתא: כוכב הלוס אנג'לס דוג'רס נעצר - ישן בשדה התעופה
סיפור עלייתו ונפילתו של כוכב הבייסבול לשעבר הגיע השבוע לנקודת קיצון. מי שכיכב בעבר למול עשרות מליוני צופים בטלוויזיה ועשרות אלפי צופים בלוס אנג'לס נמצא שכוב ליד בניין הפדרל אקספרס - כתובת המגורים שרשמו שוטרי מדינת פלורידה הייתה "רחובות קי ווסט"

אנדרו טולס, הכוכב המבטיח שהפך להומלס - נמצא עתה מאחורי סורג ובריח.

ביום שני, כוכב הלוס אנג'לס דוג'רס לשעבר נמצא רדום מאחורי בניין הפדרל אקספרס הממוקם בשדה התעופה של קי ווסט בפלורידה, כך מדווח עיתון המיאמי הארלד. 

לאחר מספר הזדמנויות שניתנו לו לעזוב את המקום, ולאחר שסירב לעשות כן, טולס נעצר באשמת השגת גבול, הכתובת הרשמית שצויינה בדו"ח המעצר הייתה "רחובות קי ווסט", בזמן המעצר כל אשר היה ברשותו הוא תיק ספרים שחור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זהו סיפור טראגי ועצוב של מי שנועד לגדולות.

טולס בן ה-28, היה התופס הפותח באגף השמאלי של אחת מקבוצות הפאר המעוטרות והעשירות בספורט האמריקני - הלוס אנג'לס דוג'רס.

למרות מאבקו בדיכאון וחרדה הצליח ה-Outfileder המזוקן והחייכן לספק נתוני תפיסה וחבטה מצויינים. עם זאת, קרע ברצועת ה-ACL בשנת 2017, גרמה לכך שאת עונת 2018 בילה הכוכב הפצוע בניסיון לשוב למשחק פעיל. לאימוני האביב של שנת 2019 טולס כבר לא הגיע, הוא עזב את הקבוצה במאי 2019 בשל "סיבות אישיות".

יליד העיירה הקטנה 'טיירון' שבג'ורג'יה לטולס היה את כל המרכיבים להפוך לעוד סיפור סינדרלה אמריקני.

הוא נבחר במקור על ידי קבוצת הטמפה ביי רייז, בסיבוב השלישי של עונת 2012, ובילה בה מספר עונות, אך נאלץ לעזוב את הקבוצה לאחר מספר תקריות של משמעת שנבעו בעיקר בשל לחצים נפשיים.

"הוא חש חוסר שלמות, הוא התמודד עם חרדה משתקת", כתב פרשן הספורט פדרו, "הוא התקשה לישון, נהג להגיע מאוחר למגרש, וביצע טעויות מנטליות על כר הדשא, זה הוביל לנזיפות קבועות מצד מאמנו ג'ארד סנדברג".

לאחר שנזרק מהרייז, טולס בילה זמן מה בעבודה בחנות מכולת ולאחריו אושפז במתקן לבריאות נפש. 

עם זאת נראה כי בשנת 2015 הגיע חבל הצלה, ולא סתם חבל - הגדול שבחבלים של הבייסבול האמריקני. האתלט הכישרוני צורף ללוס אנג'לס דוג'רז בה הוא עתיד לשחק צמד עונות.

אך עתה, שלוש שנים מאז לבש את מדי הכחול-לבן של לוס אנג'לס בפעם האחרונה, נראה כי טולס הגיע לתחתית הבאר.

טולס צפוי להתייצב בבית המשפט בפלורידה בתאריך ה-2 ביולי. לאחר שישוחרר ממעצר ייתכן ולא יהיה לו היכן לגור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE