הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
2 נהרגו באירוע ירי במרכז הפצה של וולמארט בצפון קליפורניה
חמוש דהר עם רכבו לעבר הכניסה למתחם והחל לירות לעבר העובדים בעזרת כלי נשק אוטומטי. שניים נהרגו וארבעה נוספים פונו לביה"ח. החשוד נורה ע"י המשטרה, אך מצבו לא ברור

שני אנשים נורו למוות וארבעה נוספים נפצעו לאחר שחמוש פתח באש בכניסה למרכז הפצה של רשת וולמארט בעיר רד בלאף, כ-130 מייל (כ-210 ק"מ) צפונית לבירת קליפורניה, סקרמנטו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי, מחוץ למרכז ההפצה של וולמארט

 

המסע הרצחני החל בסביבות השעה 3:00 בצהריים (שעון מקומי), אז החשוד הגיע עם רכבו למרכז ההפצה שבו היו כ-200 עובדים. לפי הדיווחים, החשוד התנגש עם רכבו בכניסה לבניין (דבר שגרם למכונית לעלות באש), יצא מהרכב ופתח באש בעזרת כלי נשק אוטומטי.

 

החשוד התנגש בבניין עם רכבו, והמכונית עלתה באש

 

ריק קרבטרי, בכיר בעירייה המקומית, סיפר כי החשוד נורה, אך מצבו לא ברור: "היינו במצב של אירוע ירי פעיל, והחשוד נורה ע"י המשטרה. הדבר האחרון ששמענו זה שהוא בדרך לבית החולים", הוא הסביר לתקשורת המקומית.

כאמור, שני אנשים נהרגו באירוע, וארבעה נוספים פונו לבית החולים. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, מצבם של הפצועים מוגדר כבינוני ולא נשקפת סכנה לחייהם.

 

 

בשלב זה, משרד השריף המקומי סירב לחשוף פרטים נוספים על האירוע, ולא ברור מה הניע את החשוד לבצע את הרצח הכפול. סקוט פופ, דובר רשת וולמארט, מסר כי "אנחנו מודעים לאירועים, ועובדים עם רשויות החוק כדי לסייע בחקירה. אין לנו מידע נוסף כרגע", כלשון ההודעה.

במהלך הלילה פורסם עדכון לפיו אחד משני ההרוגים הוא החשוד עצמו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE