הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יורים בתוך הנגמ"ש: BLM מאשים את קבוצת התמיכה הלבנה "הקיצוניות שלכם חוטפת מאיתנו את כל תשומת הלב"
זה הולך ונהיה מוזר מרגע לרגע, קבוצה של לבנים אכולי אשמה נראיתה צועדת כשגב אנשיה מצולק במהלך הפגנה של BLM, עם זאת אנשי הקבוצה האפרו-אמריקנית לא כל כך התלהבו מהמחזה הביזארי

קבוצה של לבנים בעלי רגשות אשם קיצוניים במיוחד עומדת במוקד האש של תנועת Black Lives Matters.

הקבוצה מצאה עצמה במאבק למול אנשי BLM, שכן אנשיה הגיעו להפגין כשהם אזוקים בשלשלאות ועם שריטות עמוקות על גבם שנוצרו כתוצאה ממכות שוטים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקבוצה הקרויה Stand As One 'פגעה' ברגשותיהם של מפגיני BLM בצ'רלסון דרום קרוליינה' שכן שהם נראו בצורה ריאליסטית מדי כעבדים האזוקים בשלשלאות – כולל עם חתכים עמוקים על גבם שנוצרו כתוצאה ממכות שוט.

הקבוצה לבסוף 'נזרקה' ממפגן המחאה המקומי על ידי אנשי BLM שנכחו באסיפה בכיכר מריון שבלב העיר הדרומית במטרה למחות נגד פסלו של ג'ון סי. קלאהון, המוצב בלב הכיכר. קלהון, סגן נשיא ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית היה תומך נלהב בעבדות.

"מה אם התפקידים היו הפוכים?", צעק אחד המפגינים השחורים לעבר קבוצת "העבדים" הלבנה שעברה בשורה אחת בהיותה קשורה, מושפלת ומטונפת ובעודה מובלת על ידי "בעל עבדים" שחור הצועק דברים כגון "אל תסתכלו לי בעיניים!".

אנשי הקבוצה נשאו שלט ועליו הכיתוב, "מה אם זו הייתה ההיסטוריה שלכם?"

בתוך כך כפי שציין אחד הצופים במופע הביזארי, אין ספק שתהלוכת העבדים המוכים והמושפלים נועדה לעורר תחושת 'נקמה גזעית', יותר מאשר את השגתו של צדק או שיוויון.

ראש עיריית צ'רלסטון, ג'ון טקלנבורג הודיע בשבוע שעבר כי פסלו של קלהון יוסר, אך לא ציין תאריך מפורש בו אמור להתרחש הדבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE