הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדישאן חגגה 36 ועשתה מסיבה מלאה בדברים מוזרים
שבוע בלי דיווח על בנות משפחת משפחת קרדשיאן הוא שבוע משעמם, אז מזל שקלואי גדלה בשנה והביאה את כל החברים והמשפחה לבית של האחות קיילי כדי לחגוג בצורה הכי מוגזמת שרק ניתן

כמה קיצונית הייתה המסיבה אתם שואלים? ובכן, היה מתקן מתנפח עצום בגינת ביתה של קיילי ג'נר שבראשו ראש ענקי בדמותה של כלת היום הולדת- קלואי. חוץ מזה כמובן שגם היו יותר בלונים מכל מסיבות יום ההולדת שלנו ביחד וגם כריות בדמותה של החוגגת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חגגה כמו שצריך

 

במסיבה התארחו כמובן כל האחיות קרדשיאן ג'נר, אימה של קלואי- קריס ג'נר ובן זוגה זה זמן רב קורי גמבל, האקס של קורטני ואבי ילדיה- סקוט דיסיק והכי מפתיע מכולם היה רוב קרדשיאן, אחיהן האובד של שבט האחיות. כזכור, רוב לקח צעד אחורה מתוכנית הריאליטי של המשפחה ומעין ציבור בכלל לאחר הדרמה שהייתה לו עם אם ילדתו- בלאק צ'יינה וגם בעקבות העלייה הרצינית במשקל שלו.

 

רוב קרדשיאן- מתחילים לראות אותו שוב

 

קלואי בעצמה נאבקה בעבר עם בעיות משקל ודימוי עצמי. לאחר הגירושים מבעלה למאר אודום חלה תפנית בחייה והיא החלה להתאמן עם מאמן פרטי ולאכול על פי תפריט מאוזן וקפדני. היא אפילו הנחתה תוכנית בערוץ E! בשם "נוקמים עם קלואי קרדשיאן", בתוכנית ליוותה אנשים שרצו לשנות את הופעתם החיצונית לאחר מאבקים בחייהם האישיים.

 

מתוך עמוד האינסטגרם- אתם רוצים להיכנס לסטורי כדי לראות מה הלך שם

 

גם ביתה של כוכבת הריאליטי- טרו מבן זוגה לשעבר, טריסטן תופסון, נכחה במסיבה ונראה שהמתקן המתנפח בהחלט הייתה האטרקציה האהובה עליה באירוע. איזה כיף שיש כל כך הרבה אירועי קרדשיאן- ג'נר גדולים מהחיים שמספקים לנו הצצה לחיים המטורפים שלהם. מזל טוב קלואי!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE