הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ליזו היא הזמרת הטובה ביותר וביונסה קיבלה פרס ממישל אובמה: כל הפרטים על טקס פרסי ה- BET
בטקס החם ביותר של השנה בקרב הקהילה האפרו - אמריקאית בארצות הברית, התכנסו כל הכוכבים הגדולים לקבל את הכבוד המגיע להם וגם לתת כמה נאומים מרגשים. כמובן שלא שכחו להוקיר את זכרם של קובי בריאנט וג'ורג' פלויד

אולי לא מדובר בטקס הכי מיינסטרים של השנה כמו האוסקר או האמי, אבל טקס ה- BET מארח לא מעט מהכוכבים הכי גדולים בעולם. השנה הטקס התקיים במתכונת וירטואלית כראוי לרוח התקופה. כל הסרטונים של האירוע כולל הגשת וקבלת הפרסים הוקלטו מראש ושודרו במספר ערוצים בו זמנית. השנה הייתה זו חגיגת 20 שנים לקיום הטקס ולקחו בו חלק כוכבים מהקהילה השחורה מכל הדורות והתקופות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מההופעה של ליזו בטקס של שנה שעברה

 

מונולוג הפתיחה של הטקס כמו גם נאומים אחרים במהלכו נגעו בנושא החם של המחאות על מותו של ג'ורג' פלויד הנגרם בידי שוטר. מנחת הטקס אמנדה סטילס התחילה את הטקס בביקורת נוקבת על הגזענות הקיימת נגד הקהילה השחורה. בסיום המונולוג המוקלט אמרה- "תרמו, תפגינו, תצביעו, דברו- אנחנו צריכים לדאוג אחד לשני".

נקודת ציון משמעותית של הטקס הייתה כאשר הגברת הראשונה של ארצות הברית לשעבר ואישה מעוררת השראה בעצמה- מישל אובמה, העניקה לזמרת ביונסה את פרס ההומניטריות על פועלה למען עזרה לאוכלוסיות מוחלשות. מישל עצמה ידועה בשל כל יוזמות הצדקה שהיא מארגנת, מה שהופך אותה למגישת הפרס המושלמת בקטגוריה הזו.

 

אובמה- יודעת דבר או שניים על הומניטריות

 

בתחילת סרטון הענקת הפרס אמרה מישל אובמה- "אני כאן היום כדי לדבר על המלכה. אתם יודעים מי!", אמרה, "מאז שהיא הייתה ילדה קטנה ביוסטון, ביונסה קנואלס קרטר מאירה במות ומברכת את העולם עם כשרונה, נדיבות רוחה ואהבתה לקהילה שלה. אפשר לראות את זה בכל מה שהיא עושה, מהמוסיקה שלה שנותנת קול לאושר ולכאב של הקהילה השחורה, ועד לאקטיביזם שלה שדורש צדק לחיי השחורים".

ביונסה עלתה עם סרטון שלה לכבוד קבלת הפרס וכמובן הגיבה גם כן בנאום תודה מרגש- "תודה רבה על הכבוד המדהים הזה, אני רוצה להקדיש את הפרס הזה לכל אחי ואחיותיי שם בחוץ שנותנים לי השראה, צועדים ונלחמים למען שינוי". איזה חיבור נפלא בין שתי נשים חזקות ומרשימות.

 

נאום הקבלה של ביונסה

 

גם ביתה בת ה- 8 של הכוכבת האגדית זכתה בפרס משלה. היא קיבלה אותו בעבור עבודתה בשיר "Brown Skin Girl" לצד מספר אומנים וביניהם כמובן אמא שלה עצמה. השיר הופיע לראשונה באלבום הסאונדטרק של מלך האריות בשנת 2018. טוב, כשאת הבת הבכורה של אחד המפיקים החזקים בתעשייה ואחת הזמרות והבדרניות הגדולות של זמננו, זה לא מפתיע שאת מתחילה לקטוף פרסים והכרה לפני שסיימת יסודי.

 

בלו אייווי מתוך השיר- יש דמיון, לא?

 

הראפר ליל וויין הופיע במחווה לשחקן הכדורסל קובי בריאנט שנהרג בתחילת השנה בתאונת מסוק יחד עם ביתו. בהופעה עלה האומן עם שירו משנת 2009 הנושא את שמו של בריאנט. עוד מחווה לכוכב שעזב אותנו השנה הייתה זו של השחקן והזמר וויין בריידי לזמר הדגול ליטל ריצ'רד. בהופעה ביצע בריידי מגוון מלהיטיו של ריצ'רד.

 

מתוך המחווה לקובי בריאנט

 

חלק מרשימת הזוכים הגדולה של הטקס היו: ליזו שקיבלה את פרס זמרת הפופ הטובה ביותר, כריס בראון קיבל את פרס זמר הפופ הטוב של השנה, איסה ריי בתור השחקנית הטובה של השנה ומייקל.ב. ג'ורדן על השחקן הטוב של השנה.

זהו ללא ספק אחד הטקסים המרגשים ביותר שהיו עד כה במיוחד לאור המאבק הגדול שמתרחש כרגע נגד הגזענות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE