הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוריאל תסיר ממוצריה מילים הנגזרות מהשורש "ל-ב-ן"
מילים אסורות: "הלבנה", "לבנות" ואפילו "הוגן", "הגינות" - חברת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה המובילה, מראה שהיא לא מפגרת במבצע האבסורד הפוליטי, כזה שעד לפני שנים ספורות היה נראה כאילו לקוח ממערכון סאטירי אבסורדי סטארדיי -נייט-לייב

לוריאל פריז, משווה ומעלה 
המציאות הופכת יותר ויותר "סולידרית", או בפועל "משעשעת ואבסורדית", תלוי בעיני המתבונן.


קבוצת הקוסמטיקה והטיפוח לוריאל פריז, הודיעה שהיא "תסיר מילים כמו "הלבנה" מחלק ממוצרי הטיפוח שלה. מהלך שמגיע בין מחאות עולמיות נגד גזענות". החברה הצהירה כי היא החליטה להסיר את המילים הבאות:  1) לבנות / הלבנה 2) הבהרות 3) הוגנות /הגינות, 4) קלילות - מכל סדרת מוצרי טיפוח הערב, כאות סולדירות עם המחאה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 
בכך לכאורה, קבוצת לוריאל, מצטרפת למאמץ הפרוגרסיבי-פוליטי שנראה מתוזמר להתכנס ל-4 בנובמבר, זאת לצד הפגנות רחוב חרמות וסנקציות של ראשי חברות עסקיות על חופש הביטוי של בעלי השקפות אחרות, היא מוכיחה שהיא יכולה להשוות וגם להעלות.


דומה שאם היתה לנו מכונת זמן, נוסח למשל הדלוריאן מ"חזרה לעתיד", והיינו חוזרים, למשל לא יותר מ-10 שנים אחורה ל-2010 ומקרינים את ההתנהלות הנוכחית של חלק מהציבור האמריקאי בהם ראשי חברות עסקיות, הרי שכמעט כל אדם סביר לפני שנים ספורות, כולל מצביעי המפלגה הדמוקרטית היו מתפקעים מצחוק בגלל חוסר אמינות, או חושבים שזו סאטירה לא מתוחכמת מדי שמטרתה בעצם להגזים את הפרוגרסיביות לכדי אבסורד לא רלוונטי, שבוודאי גם לא מקדמת "שיוויון".




 צינזור עצמי: "בהיר", "קליל","הוגן" ימחקו מסדרת מוצרי טיפוח ערב, בשם ה"סולידריות".

לאחר שנראו בימים האחרונים קבוצות מפגינים של אמריקאים פרוגרסיבים בהירי עור, המלקות ופוצעות את גופן בעוצמה שלא היתה מביישת את חג הקזת הדם האשורה השיעי, חברות פיננסיות קוראות להחרים את חופש הביטוי של נבחרי רוב האלקטורים,  והמילים "בהיר" או "לבן" או אפילו "הוגן" הופכות למילים "מגונות", מעניין מה יהיה הקוריוז הבא?

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE