הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מהיר ועצבני" הדור הבא- בתו של פול ווקר המנוח באיחוד מרגש
בשנת 2013 נהרג השחקן בתאונת דרכים בגיל 40 בלבד. הוא השאיר מאחוריו בת זוג ואת בתו, מדואו. בתמונה מרגשת היא נראית עם שני ילדיו של השחקן וין דיזל שהפך לסנדק שלה

וין דיזל ופול ווקר כיכבו יחד בסדרת הסרטים- "מהיר ועצבני". נרקם ביניהם קשר חזק וחברות עמוקה, עד כדי כך שכאשר נולדה בתו של ווקר הוא ביקש מחברו להיות הסנדק שלה. היום היא בת 21 ויפיפייה אמיתית. בסלפי שעלה בעמוד האינסטגרם של מדואו היא נראית עומדת מחויכת לצד שני ילדיו של דיזל- בתו בת החמש, פולין שנקראה על שמו של פול, סימילס בת ה- 12 ווינסנט בן ה- 10. בתיאור התמונה כתבה- "משפחה לנצח" ואף תייגה את הסנדק שלה. כמה מרגש לראות שהקשר בין מדואו למשפחה עדיין חזק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ממשיכה את דרכו בצורה מעוררת השראה- מדואו עם אביה המנוח

 

מאז התאונה הקטלנית של פול ווקר, ממשיכה בתו לשמר את זכרו. בתמונה ששיתפה בחודש מאי נראים היא כילדה ביחד עם אביה כששניהם צוחקים, מתחת לתמונה כתבה- "מקום שמח". היא גם שיתפה סרטונים שטרם נראו של השחקן.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

family, forever

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker) on

הפכו למשפחה

 

עוד דרך בה מדואו ממשיכה את מורשתו של אביה היא באמצעות עבודתה בעמותת "פול ווקר". העשייה בעמותה נועדה בעיקר לתרום ולעזור בשמירה על הים והחיים שבו אך זהו אינו התחום היחיד, בעיקרון המטרה של העמותה היא לעשות טוב, סיסמתה בפשטות היא- "עשה טוב. תהיה טוב". לאחרונה הקרן סייעה באיסוף כספים למען הנפגעים של מגפת הקורונה.

התמונה עם ילדיו של ווקר זכתה לתגובות נרגשות מצידם של שחקנים אחרים מסדרת הסרטים המפורסמת, ביניהם גם גל גדות שהתחילה את דרכה בהוליווד כששיחקה את דמותה של ג'יזל לצידם של ווקר ודיזל.

 

הפכו לחברים הכי טובים- פול ווקר ווין דיזל

 

במותו של ווקר, הייתה בתו בת 15 בלבד. מאז הקפיד דיזל לשמור על קשר אדוק עם מדואו. בפוסט שהעלה וין לכבוד יום הולדתה, כתב- "אני יכול להגיד שאני כל כך גאה במי שאת הופכת להיות...אבל האמת היא שתמיד הייתי גאה בך, יום הולדת שמח מדואו! אני יודע שזה יום ההולדת ה- 21 שלך ושרצית לחגוג בגדול ביפן, אבל המשפחה מחכה לך כאן עם עוגה כשתחזרי, אז תזדרזי. אוהב אותך ילדה. דוד וין".

 

הברכה המרגשת בעמוד האינסטגרם של וין

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE