הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הופרדו בלידתן? מעריצה מתבלבלת בין קארי אנדרווד לריס וויתרספון
קיימים לא מעט סיפורים על מעריצים שמתבלבלים בין כוכבים שדומים אחד לשני. במקרה הזה, התגובה של ריס וקארי לבלבול הייתה פשוט אגדית. זה רק גרם לנו לאהוב את השחקנית יותר

כוכבת הסדרה "שריפות קטנות בכל מקום" ריס וויתרספון, היא אחת השחקניות הכי מפורסמות בהוליווד. אבל מסתבר שיש מי שפחות מזהים אותה ואפילו מבלבלים אותה עם נשים אחרות. ביום ראשון האחרון שיתפה השחקנית בעמוד הטוויטר שלה ציוץ משעשע- "לאישה בחניון שהרגע שאלה אותי אם אני קארי אנדרווד, רשמית עשית לי את היום!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דומות?

 

זמרת הקאנטרי שהתפרסמה לאחר זכייתה בתוכנית הכשרונות "אמריקן איידול", לא ויתרה על ההזדמנות להשיב לריס ציוץ משלה- "עשתה לך את היום?!?!?! הגברת הזאת עשתה לי את כל החיים!". איך אנחנו אוהבים שכוכבים מריצים דאחקות על גבי הרשת.

 

הציוץ של ריס

 

מדובר בשתי נשים מאוד מרשימות בתעשייה, כל אחת בתחום שלה. וויתרספון היא שחקנית מחוננת גם בקומדיה וגם בדרמה. אחד התפקידים היותר אייקונים שלה היה זה של "אל וודס" בסרט הקאלט- "לא רק בלונדינית" שאף הפך למחזמר בברודווי. אנדרווד מצידה מנהלת קריירה מוזיקלית מרשימה מאוד שבמהלכה קטפה כמה וכמה פרסים נחשקים.

 

הציוץ של קארי

 

אבל חכו, זה ממש לא הסוף של העניין. הגברת המדוברת שטעתה לחשוב שוויתרספון היא הכפילה של אנדרווד צילמה והעלתה את כל כך התקרית לחשבון הטיק-טוק שלה ובהמשך הסבירה את הבלבול בחשבון הטוויטר שלה- "זו הייתה אני. חחח, אני נשבעת שכשהלכתי משם הייתי כזה, רגע זאת לגמרי הייתה ריס וויתרספון! בקושי הצלחתי לראות את הפנים שלך בגלל המסכה והכובע אבל ידעתי שנראית לי מוכרת ". אנחנו ממש שמחים שהיא טעתה אחרת לא היינו נהנים מחילופי הדברים המתוקים האלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE