הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקיץ הזה תלבשו טאי דאי וגם תכינו אותו בבית בעצמכם
אין ספק שהבידוד בזמן הקורונה גרם לאנשים לחפש תעסוקה גם במקומות של ציפו להם. כמה באמת אפשר לישון, לראות טלוויזיה ולאכול. אז הגיעה צביעת הטאי דאי להציל אותנו והיא ממש כאן כדי להישאר

סגנון צביעת הבדים הפסיכודלי הזה היה מקובל מאוד, איך לא? בשנות ה- 60 הפרחוניות, אך הוא גלש גם כן לשנות ה- 70. למעשה ישנו תיעוד של שיטת הצביעה כבר מתחילת המאה ה-20. יש להדפס מגוון עצום של צורות צביעה והכל תלוי בדרך בה מסובבים, מקפלים או קושרים את הבד לפני הצביעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קאיה גרבר מדגמנת טאי דאי על גבי המסלול


הסיבה שהטאי דאי תפס כל כך טוב כיצירה לשעת פנאי בזמן הבידוד, מתחלקת ככל הנראה לשתי סיבות: האחת זו העובדה שמדובר במלאכה קלה למדי ואין צורך בידע מקצועי או ציוד כבד. הסיבה השנייה כנראה נובעת מהקאמבק שעושה הטאי דאי גם בעולם האופנה, ניתן היה לראות אותו בתצוגות האופנה של המעצבים הגדולים בעולם כמו דיור למשל. כבר בקיץ של השנה שעברה היה אפשר לראות את ההדפס בכל החנויות המוכרות וגם הכוכבות לא פסחו על הטרנד.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

went on a road trip pt. 2 �

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@haileybieber) on

מתוך האינסטגרם של היילי ביבר

 

יתרון נוסף שיש לטרנד להציע הוא האפשרות למחזר בגדים שאנחנו כבר לא לובשים ולעשות מהם משהו חדש ומרגש. בעצם יהיה לכם פריט חדש במלתחה מבלי שתצטרכו להוציא כסף וכמובן בזכות המחזור אתם מצמצמים פסולת בכדור הארץ. בואו לא נשכח שזו גם דרך מצוינת לשדרג את הטרנינג הזה שאתם תמיד הולכים איתו בבית ולעשות אותו יותר שמח וצבעוני.

 

 

עוד דבר שהופך את העסק לפשוט קל מדי מכדי לא לעשות אותו, הוא שאפשר להזמין ערכת טאי דאי שיש בה כל מה שצריך עד לפתח הדלת שלכם. אז בחייכם, למה לא לנסות. אם יש ילדים זה בכלל כיף, אפילו סתם כפעילות קיץ חביבה, זו הגרסה המגניבה יותר של חוברות צביעה. אפשר להיות יצירתיים כמה שרוצים, אפשר לצבוע את הטאי דאי בצבע אחד ואפשר גם ללכת על ארבעה או חמישה צבעים, פשוט דמיינו את הבגד המושלם והכינו אותו.

 

דעו שאתם לא מוגבלים אך ורק לצביעת טי-שרטים, לא ולא. אתם יכולים לצבוע מכנסיים, חולצות, שמלות ואפילו תיקים. והכי כיף זה שיש המון השראה נהדרת באינטרנט ומיליון מדריכים שיסבירו לכם בדיוק איך עושים את זה. אבל רק כדי שלא תצטרכו ללכת רחוק מדי, הנה מדריך קצר וקליל משלנו כדי לעזור לכם לצאת לדרך:


מה צריך:

בד או בגד לבחירתכם

צבע המיועד לצביעת בדים

יריעת ניילון

גיגית עם מים

גומיות


מה עושים?

1. הכינו משטח עבודה חלק וישר עם יריעת הניילון.
2. הכניסו את הבד לגיגית וגלגלו אותו בצורת ספירלה.
3. הוציאו את הבד מהמים
4. שימו לאורך הבד גומיות כדי שיישאר מגולגל.
5. כעת צבעו כל חלק בין הגומיות בצבע לבחירתכם.
6. לאחר שסיימתם עם העיצוב שלכם הניחו לבד להתייבש על השולחן, בתוך שקית פלסטיק בין 10-24 שעות.
7. לאחר מכן הוציאו את הבד ושיטפו במים חמים על מנת להוציא שאריות צבע.
8. הורידו את הגומיות ושיטפו שוב עד שהמים נעשים שקופים.
9. כבסו לבד מכונת כביסה עם מים קרים.
10. יבשו על החבל ולכו להשוויץ בבגד החדש שלכם!

חשוב להקפיד לשטוף לבד גם בכמה כביסות הבאות כדי שלא להכתים בגדים אחרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE