הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוגל מייקרת את שירות הסטרימינג YouTubeTV
לקוחות השירות ידרשו לשלם מעתה 65 דולר מדי חודש כדי לקבל את חבילת הערוצים הבסיסית ביותר. "לא מקבלים החלטות מסוג זה בקלות, ואנחנו מבינים את הקושי הטמון בהתייקרות", אמרו בגוגל

שירות הטלוויזיה של גוגל - YouTubeTV - יתייקר ב-15 דולר ויעלה מעתה 64.99 דולר עבור חבילת הערוצים הבסיסית, כך על פי הודעת החברה שפורסמה הבוקר (שלישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

ההתייקרות תחול באופן מיידי על מינויים חדשים שיצטרפו לשירות, ומינויים קיימים יראו את החשבון החודשי שלהם מזנק במהלך החודש הקרוב (גוגל מחייבת מדי חודש, לפי מועד ההרשמה, כך שההתייקרות תתרחש במועד החיוב שנקבע לכל לקוח).

יוטיוב טיווי הינו שירות יחסית חדש (הושק רק לפני שלוש שנים), ונכון לסוף שנת 2019 היו לגוגל כשני מיליון מינויים בשירות. לשם השוואה, ספקית הטלוויזיה המובילה בארצות הברית - קומסקסט - מחזיקה ב-19.9 מיליון לקוחות.

"אנחנו לא מקבלים החלטות מסוג זה בקלות, ואנחנו מבינים את הקושי הטמון בהתייקרות. ולמרות זאת, המחיר החדש משקף את התייקרות התוכן, ולדעתנו הוא גם משקף את השווי של יוטיוב טיווי", כלשון ההודעה.

 

 

כאשר השירות הושק ב-2017, המחיר עמד על 35 דולר בלבד. לפני קצת יותר משנה הוחלט לייקר את השירות ב-15 דולר, ל-49.99 בחודש. כאמור, כעת עם התוספת של 15 דולר, המחיר החודשי יעמוד על 64.99 דולר. חשוב להבהיר כי תוספות (למשל, חבילת ערוצי HBO) כרוכות ב-15 דולרים נוספים מדי חודש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE