הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היום הוא יום הבדיחות העולמי- ולכן קבלו רשימה של הסרטים הכי מצחיקים שיש!
במיוחד בזמנים קשים כמו שיש לנו השנה חשוב לנסות ולהרים את מצב הרוח. אין דרך טובה יותר מלצפות באנשים מצחיקים שיודעים בדיוק איך להוציא מאיתנו חיוך

האמת היא שלא צריך יום מיוחד בשביל לצחוק אבל בהחלט לא מזיק שיש לנו תירוץ. יום הבדיחות נחגג כל שנה ב- 1 ביולי ומטרתו להתחיל את חציה השני של השנה בתחושה חיובית ומהנה, בתקווה שאכן יתרחש מהפך והחצי השני של 2020 יהיה קצת יותר סימפטי. אז במקום לתת לכם שורה של בדיחות אבא החלטנו לספק רשימה של הסרטים שהכי כיף לצחוק איתם:

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



גברת דאוטפייר

האם אפשר לעשות רשימה של סרטים מצחיקים בלי להזכיר את הסרט המקסים הזה של רובין וויליאמס? אמנם הסרט יצא בתחילת שנות ה- 90 אך הקסם שלו פשוט על- זמני. סרט מושלם לראות עם המשפחה. הסרט מספר על אב גרוש שמתחזה לעוזרת מבוגרת וחביבה על מנת שיוכל לראות את ילדיו.

 



פיטץ' פרפקט

אוהבים מוסיקה? אוהבים לצחוק? זה הסרט בשבילכם! אנה קנדריק החיננית מגלמת את בקה, סטודנטית מתבודדת שמוצאת את עצמה בהרכב אקפלה מגושם ומשדרגת אותו לגמרי. יש שירים כיפיים, יש את רבל ווילסון שהיא אחת השחקניות הכי מצחיקות שיש ויש סיפור רומנטי. לא צריך יותר.

 


זולנדר

להיט משוגע מבית היוצר של בן סטילר. הסרט הזה על הדוגמן שהוא בהחלט לא העיפרון הכי חד בקלמר, הפך לקלאסיקה קומית שמחייבת צפייה. עוד בונוס הוא שבסרט משתתפים גם אוון ווילסון ו- וויל פארל שמעלים את הערך הקומי שלו.

 


טיסה נעימה

לפעמים אתם פשוט רוצים לראות הומור מטופש עשוי בצורה הכי טובה שיש, וזה בדיוק מה שתקבלו כאן. הסרט הזה שיצא ב- 1980 הוא פרודיה על סרטי אסונות מלא במשחקי מילים נהדרים. בכל רגע שאתם חושבים שמשהו יותר אבסורדי ממה שראיתם לא יכול להגיע, הסרט מוכיח לכם אחרת.

 


מסיבת רווקות

אם יש עדיין אנשים הטוענים שנשים אינן מצחיקות, תגידו להם שיצפו בסרט הזה. ברגע שהוא יצא לקולנוע, הפך הסרט ללהיט. העלילה עוסקת ביריבות בין השושבינה הראשית (קריסטן וויג) של הכלה (מאיה רודולף) לבין חברתה העשירה. חשוב לציין שגם מליסה מקארת'י נותנת הופעה שקשה לשכוח.

 


ילדות רעות

באמת שכל מה שטינה פיי יוצרת הוא פלא קומי, והסרט האגדי הזה אינו שונה. יש כל כך הרבה בדיחות אייקוניות בסרט שאפשר עד היום לראות ציטוטים ורפרנסים שלהם. הסרט מציג את קיידי (לינדזי לוהן), נערה המגיעה לתיכון ומתחברת בטעות עם הנערה הכי מקובלת בשכבה (רייצ'ל מקאדמס) והשפוטות שלה. קיידי מחליטה להפיל את מלכת השכבה וכמובן שהכל מסתבך.

 

סופרבאד

הייתה תקופה שבה מייקל סרה וג'ונה היל היו הבחורים הכי מצחיקים בשכונה. הסרט הזה פחות או יותר מתמצת את הפינג פונג הקומי שבו הם כל כך מצטיינים. השניים משחקים מתבגרים הנמצאים לקראת סיום התיכון שמנסים להשיג את הבחורות שהם דלוקים עליהן לפני שדרכיהם נפרדות. בדרך הם עוברים הרפתקאות לצד דמויות אקסצנטריות כאשר הגדולה מכולן הוא כמובן מק'לאבין.

 


עולמו של וויין

הסרט שלימד את ילדי הניינטיז מה זה "רפסודיה בוהמית" של קווין. הדמויות אותן מגלמים הקומיקאים דיינה קארווי ומייק מאיירס התחילו את דרכן בתוכנית SNL והפכו לכל כך גדולות שפשוט הגיע להן סרט משלהן. הסרט מספר על וויין וגארת', שני חברים שחולים על מוסיקת רוק ומשדרים מביתם תוכנית טלוויזיה שהופכת לפתע להצלחה גדולה.

 

 

קלולס

שר הורוביץ (אליסיה סילברסטון) היא ילדה עשירה מלוס אנג'לס עם לב רחב. יש לה הרבה כוונות טובות שמשתבשות וחוש אופנה משובח ולא רק לאותה תקופה. הדיאלוגים זריזים ומשעשעים בין דמותה של שר לבין כל שאר הדמויות שמסביבה כמו אבא שלה, חברתה הטובה דיון או הנערה החדשה בבית הספר אותה היא מחליטה לטפח - טאי פרייזר. התסריט מבוסס בפרשנות חופשית על ספרה של ג'יין אוסטין- "אמה".

 


אייס ונטורה: בלש בצחוק

אחת הדמויות הכי זכורות בקומדיה היא זו בביצועו של ג'ים קארי המחונן. אייס ונטורה הוא בלש חיות מחמד המנסה לפתור את תעלומות העלמותו של סנופלייק הדולפין- הקמע של קבוצת הפוטבול המיאמי דולינס. כיאה לקארי הוא מביא לתוך הדמות התנהגויות ותכונות שלא רואים בשום מקום וזה מה שהופך את הסרט הזה לכל כך מצחיק.

 

 

מכסחי השדים

השילוב הכי אייקוני שקיים בין מדע בדיוני וקומדיה. שלישיית המכסחים מגנים על העיר ניו-יורק מפלישה מסיבית של רוחות ושדים. רק האפקטים המיוחדים של שנות ה- 80 יגרמו לכם לחייך, שלא לדבר על הקאסט המדהים- ביל מורי, דן אקרויד, הרולד רמיס וסיגורני וויבר.

 


חמים וטעים

קשה להאמין שבסרט הזה משנת 1959 היו גברים בדראג, אך זה לגמרי מה שקורה וזה משובח! שני מוסיקאים כושלים מצטרפים לתזמורת של נשים בלבד כאשר הם מעמידים פנים שהם נשים גם כן. אחד מהם מתאהב כמובן בזמרת הלהקה, בכיכובה של מרלין מונרו ואילו השני מנסה להיחלץ מהמחוות הרומנטיות של גבר עשיר שהתאהב בו כאישה. סרט מהפכני וקורע מצחוק.

 


מונטי פייטון והגביע הקדוש

חבורת הקומיקאים- מונטי פייטון הם ז'אנר משל עצמם. אם אתם מחובבי ההומור הבריטי, אתם בוודאי תהנו מהקלאסיקה הזו שמלווה את החבורה בתקופת מסעות הצלב. תסמכו על כך ששום דבר לא ילך כשורה והכל יהיה מוזר ביותר כך שכל מה שתוכלו לעשות הוא לצחוק.

 

 

הרומן שלי עם אנני

בסרט הזה אפשר לראות את תמצית ההומור של וודי אלן על הנוירוזות והציניות שלו. השחקנית שמככבת בסרט לצידו של אלן היא לא אחרת מאשר דיאן קיטון שהייתה בעבר בת זוגו בחיים האמיתיים. אין זה מפתיע אם כך שהדינמיקה ביניהם בסרט מושלמת וכובשת.

 


משפחת טננבאום

עוד יוצר עם חוש הומור ייחודי משלו הוא הבמאי ווס אנדרסון. יש לו אסתטיקה יוצאת דופן הדמויות שהוא יוצר הן תמיד גדולות מהחיים. שלושת הילדים במשפחת טננבאום היו מחוננים בתחומים שונים אך במהלך התבגרותם הפכו לכשלון. כעת הם חוזרים לבית ילדותם לבקשת אביהם הגוסס. בסרט מככבים בן סטילר, ביל מורי, אוון ווילסון וגווינית' פלטרו

 


המפיקים (1968)

הסרט הזה של מל ברוקס עושה צחוק רציני מהוליווד. ג'ין וויילדר וזירו מוסטל מגלמים מפיקים הזוממים להרוויח כסף ממשקיעים על ידי הפקה של המחזה הכי גרוע שיכול להיות ובכיכובו של השחקן הכי נוראי שהם יכולים להשיג. השאלה לא האם הם יכשלו, אלא איך הם יכשלו.

 

 

כשהארי פגש את סאלי

אי אפשר לסיים את רשימה מבלי להזכיר את הקומדיה הרומנטית הכי אהובה בכל הזמן בכיכובם של מג ראיין ובילי קריסטל. כל כך כיף לראות את השניים האלה מתנגחים ומתווכחים רק כדי שנוכל לראות אותם מתחבבים אחד על השנייה. יש כאן משחק כל כך מדויק של שני הכוכבים וכמובן סצנות שיככבו לנצח בפנתאון הקומדיה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE