הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום פלורידה: אם ובנה בן ה-18 נעצרו בחשד לרצח בן זוגה לשעבר
המשטרה בהיילאה הוזעקה לבית עוד בטרם אותרה גופת הקורבן, והחשודים סיפרו כי הותקפו באלימות קשה. בהמשך התגלה סרטון ממצלמת אבטחה שסתר את הטענות, ובמהלך החקירה השניים הודו כי בדו את הסיפור

רשויות החוק בדרום פלורידה עצרו אתמול (שלישי) אישה ובנה בן ה-18, בחשד שדקרו למוות את בעלה לשעבר של האישה (שאינו אביו של הילד) מחוץ לבית דירות בעיר היילאה שבמחוז מיאמי-דייד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יונט וג'ייסון, אם ובנה החשודים ברצח (צילום: משטרת היילאה / Shutterstock)

 

לפי הודעת המשטרת המקומית, החשודים הם יונט אנריקז בת ה-39, ובנה ג'ייסון. כנגדם הוגש כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה ושוד אלים, וזאת לאחר שביום שני התגלתה גופתו של חואן מסה בן ה-45.

זמן קצר לפני איתור הגופה, המשטרה הוזעקה לדירה שבה האם ובנה התגוררו. אנריקז סיפרה לשוטרים כי מסה נכנס לדירה ללא אישור ובניגוד לחוק, ואז החל לחבוט בבנה. ג'ייסון אף טען כי ראה את מסה גורר את אמו לכיוון הרכב, דבר שגרם לו לרוץ למטבח, לקחת סכין ולדקור את בן זוגה לשעבר.

 

 

אלא שלאחר שהגופה אותרה, החוקרים מצאו תיעוד מצולם שדווקא מראה את הנרצח בעודו בורח בריצה מהבית לכיוון רכבו, תוך כדי שהאם ובנה רודפים אחריו. הו אף הספיק להיכנס לתוך הרכב לפני שהשניים פתחו את הדלת ודקרו אותו. "הסרטון שהושג מוכיח את הסתירה שקיימת לעומת מה ששני הנאשמים מסרו", אמרו במשטרה.

 

החשוד ברצח הובאו בפני שופט, שדחה את בקשתם להשתחרר בערבות (צילום: מחלקת בתי הסוהר במחוז מיאמי-דייד)

 

רק בהמשך, השניים הודו בכך שבדו את הסיפור יחדיו. אנריקז אף חשפה כי אישרה לבעלה לשעבר להיכנס לדירה כדי שהם ידונו על הפרידה שלהם. בעקבות המקרה החמור, בית המשפט במחוז סירב להעניק לשניים את האפשרות להשתחרר בערבות, והם נותרו במעצר גם היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE